Якщо кіно чіпляє око, то за такий "гріх" відповідає художник-постановник.
Нині зачаюємо з Владленом (Владом) Одуденком, який останнє десятиліття творив візію/декорації/кінопростір і сцени найкращих українських стрічок: "Сторожова застава" (реж. Ю. Ковальов), "Крути 1918" (реж. О.Шапарєв), "Поводир, або Квіти мають очі" (реж.О. Санін), "Плем'я" (реж. М. Слабошпицький), "Брати. Остання сповідь" (реж. В. Трофименко), "Рівень чорного" (реж. В. Васянович), "Дике поле" (реж. Я. Лодигін), "Екс" (реж. С. Лисенко). А восени побачимо "Захар Беркут" режисерів А. Сеїтаблаєва та Дж. Вінна.
Серед його робіт і телевізійні проекти, і театральні вистави також.
Владлен Одуденко – киянин, який навчався в Художній школі імені Тараса Шевченка, закінчив Національну академію образотворчого мистецтва і архітектури, стажувався в паризькому Cite internationale Des arts, а нині є членом Національної спілки художників України, членом Європейської Кіноакадемії (European Film Academy) та Української Кіноакадемії.
Як знімати кіно не гірше Голівуду, як жити не гірше, ніж в Голівуді; чому одне кіно програмує реальне життя, а інше – ну ніяк; як повернути через кіно власну історію і не впасти в пафос. Хто його відає, куди ще зачаюємо з Владом Одуденком сьогодні о 23:10.