Кукурудза

У Мінагрополітики підсумували, які продукти продавала Україна за кордон впродовж 2018 року

Ключові позиції в експорті продуктів переробки займають соняшникова олія, шрот та макуха, м’ясо

Україна експортує як сировину, так і продукти переробки (з доданою вартістю). Однак поки співвідношення цих категорій не збалансоване (90% сировини і 10% переробки) – країна залишається "сировинним придатком" для інших країн.

Такі дані навели в Міністерстві агарної політики та продовольства України, пише УНН.

Зазначається, що ключові позиції в експорті продуктів переробки займають: соняшникова олія – 47%, шрот та макуха – 13%, м’ясо – 7%, тютюнова продукція – 4%, цукор – 3%, вироби з шоколаду – 2%, кондитерські та хлібобулочні вироби – 1%, мед – 1%, масло вершкове – 1%, борошно – 1%.

Більше того, Україна мала непогану експортну динаміку протягом 2018 року.

В грошовому еквіваленті найбільш динамічним було м’ясо та субпродукти домашньої птиці (курятина), що, до речі, являє собою не сировину, а продукт з доданою вартістю. Приріст експорту за рік становить 31,7% або 102,3 млн дол.

Далі слідують:

- насіння ріпаку + 11,9% (89,5 млн дол. США);

- кукурудза + 3,6% ( 88,3 млн дол. США);

- олія зі свиріпи, ріпакової або гірчичної + 98,3% (48,8 млн дол. США);

- яйця птиці + 68,7% (39,7 млн дол. США);

- макуха та інші тверді відходи соєвої олії + 44,5% (37,3 млн дол. США);

- горіхи (інші) + 61,5% (30 млн дол. США);

- олія соєва + 23% (24,9 млн дол. США);

- шоколад та інші продукти з вмістом какао + 17,8% (21,1 млн дол. США);

- маргарин + 31% (19,7 млн дол. США);

- кондитерські вироби з цукру + 20,1% (18,7 млн дол. США);

- тютюн та вироби з нього + 6,2% (17,7 млн дол. США);

- плоди та горіхи сирі або варені + 29,1% (15,6 млн дол. США);

- хлібобулочні, кондитерські вироби + 11,3% (12,9 млн дол. США);

- солод + 33,4% (12,3 млн дол. США);

- макуха та інші тверді відходи, одержані під час добування соняшникової олії + 1,8% (12 млн дол. США);

- масло вершкове та інші жири, вироблені з молока + 12,4% (12 млн дол. США);

- вино виноградне натуральне + 33,9% (8,9 млн дол. США);

- яловичина свіжа чи охолоджена + 33,9% (8,5 млн дол. США);

- алкогольна продукція + 8,2% (6 млн дол. США);

- молоко не згущене + 75,8% (5,4 млн дол. США);

- вода натуральна та мінеральна + 13,3% (5,2 млн дол. США);

- сіль + 24,9% ( 4,6 млн дол. США);

- пиво + 16,1% (4,2 млн дол. США).

Як зазначають в МінАПК, українську олію найбільше полюбляють в Азії та ЄС, соняшникову олію – в Індії. Водночас, головними споживачами вітчизняного вершкового масла є Туреччина та Марокко, солі – Угорщина, кондитерських виробів – Казахстан та Білорусь.

У міністерстві також запевняють, що працюють над поліпшенням динаміки експорту продуктів з доданою вартістю.

Попередній матеріал
Під час атаки у Керченській протоці прикордонники РФ випустили 1200 снарядів – Новіков
Наступний матеріал
"Люди самі не хотіли Московського патріархату": як на Тернопільщині парафії переходять до ПЦУ

Усе заради якісного сиру: як живеться буйволицям на італійських фермах з класичною музикою та масажем

У Держспоживслужбі назвали 3 продукти, підробки яких є майже в кожному супермаркеті Києва

Супрун пояснила, як вершкове масло впливає на організм

Онколог назвав продукти, які можуть спричинити рак

Рекордна кількість відвідувачів: скільки коштів приніс туризм до зони відчуження минулого року

Матеріали справи хабарника-прокурора вже в суді – НАБУ