Порт Бердянська та Чорноморська
Порт Бердянська та Чорноморська Ізет Гданов/Facebook

Від 2014 року перевалка в українських портах на Азові впала на 50-70%

    Читайте по-русски
    Через блокаду судновласники не хочуть витрачати гроші і час

    З моменту отримання Росією в 2014 році контролю над Керченською протокою перевалка вантажів у Маріупольському та Бердянському портах упала на 70% і 50% відповідно, повідомляє "НВ".

    В цілому збитки портів і регіону складають приблизно $400 млн.

    Затримки суден, що прямують в українські порти в Азовському морі, збільшилися в середньому з семи годин в червні 2018 року до більш ніж п'яти днів у листопаді. Це пов'язано з помітним збільшенням кількості перевірок і затримань із боку російського флоту й берегової охорони. В кінці минулого року час очікування скоротився, але судна все ще змушені чекати в середньому близько 40 годин.

    "Через блокаду... судновласники не хочуть витрачати гроші і час", – сказав міністр інфраструктури України Володимир Омелян, коментуючи ситуацію.

    Нагадаємо, раінше були надані фотодокази того, як Кримський міст знищує судноплавство в Керченській протоці.

    Попередній матеріал
    Держборг України: Мінфін повернув понад мільйон доларів
    Наступний матеріал
    "Це є великою честю": Порошенко надав українське громадянство сестрі Сенцова та екс-депутату РФ Пономарьову

    У Маріуполі водолази перед початком пляжного сезону перевірили й очистили територію: що знайшли

    Маневри перед носом кораблів РФ: Об'єднані сили провели вишкіл на Азові

    "Непрохані гості": під час вишколу на Азові корабель ВМС натрапив на судна ФСБ Росії

    Крилаті ракети "Калібр" і сотня кораблів: як РФ нарощує потужності в Чорноморському регіоні

    ЄС виділить €50 мільйонів на безпеку Азовського узбережжя – Президент

    Клімкін виступає за створення Black Sea MOM: що воно таке і для чого потрібне