Експертка зі стратегічних трансформацій, торгова представниця України – ексзаступниця міністра економічного розвитку та торгівлі (2015-2018 рр.) Наталія Микольська в ефірі програми "Є СЕНС" на "5 каналі" розповіла, як зміняться настрої споживачів після глобальної економічної кризи.
"Станом на сьогодні майже всі дослідники глобальної економіки погоджуються, що ми входимо в затяжну кризу. Йдуть дискусії, чи це буде шість, 12 чи 18 місяців. Якщо ми говоримо, що є глобальна криза, то однозначно світ не буде таким, який був. Всі глобальні економічні кризи змінювали розстановку сил. Чемпіони змінювали країни чемпіонів. Виникали нові індустрії, яких раніше не було", – сказала Микольська.
Вона додала: "Змінювали також настрої споживачів. Наприклад, мити і дезінфікувати руки після цієї кризи люди будуть ще довго. Споживча звичка людей стежити за своєю гігієною на певний час лишиться. Відповідно, на ній виграють індустрії, які зможуть запропонувати, наприклад, мило і дезінфектори, які не сушитимуть рук. Інший варіант. Люди зараз працюють з дому. Цей тренд може залишитися. Може впасти попит на офісні приміщення".
Повне відео розмови дивіться за посиланням:
Нагадаємо, у НБУ повідомили, що Україна готова до можливої кризи через пандемію коронавірусу, а її наслідки можуть позитивно вплинути на деякі показники.