Половина айтішників надсилають близько 5-20% власного доходу на потреби української армії
"Укрпошта" разом з IT-компанією GlobalLogic випустить лімітовану колекцію поштових марок, присвячених волонтерам-айтішникам, повідомляє "Дивогляд".
Марки надійдуть в продаж до річниці Незалежності України. На марці зобразили так званий симбіоз соняшника і безпілотника з вісьмома пропелерами – октокоптера.
"На ній (поштовій марці – Дивогляд) не дарма зображений октокоптер. Ще з 2014 року наші інженери допомагають "Аеророзвідці", – розповів старший віцепрезидент GlobalLogic Андрій Яворський.
Таку увагу до айтішників пояснюють тим, що вони відсилають близько 5-20% власного доходу на потреби української армії і у волонтерські центри. Це стало відомо за результатами опитування сервісу Djinni.
Нагадаємо, що до Дня Незалежності "Укрпошта" випустить нову колекційну марку, а також запровадила абонемент на купівлю патріотичних марок.
З початку війни в Україні "Укрпошта" випустила чотири тематичні марки. Перша з них, під назвою "русскій воєнний корабль, іді на#уй" вийшла у квітні накладом в 1 млн екземплярів і спричинила справжній ажіотаж.
Що цікаво, за кілька днів цю поштову марку розібрали, а після на eBay з'явилося оголошення про її продаж. Поштову марку оцінили у понад $1 тис.
У травні у продаж надійшла друга поштова марка "русскій воєнний корабль... всьо!", яку продали на аукціоні за 5 млн грн. Ця серія патріотичних марок була настільки популярною, що невдовзі "Укрпошта" запустила другу хвилю продажів.
У червні українці могли купити третю марку "Українська Мрія", а у липні четверту – "Доброго вечора, ми з України".
Читайте також: Допоможи ЗСУ – врятуй свій дім: офіційні реквізити та посилання.
Якщо ви втомилися від серйозних новин і хочеться трохи розслабитися, підписуйтеся на наш канал у Telegram – Дивогляд 5.UA.