Нові технології можуть бути небезпечними
Співзасновник і президент Valve Гейб Ньюелл розповів про те, як компанія досліджує сферу інтерфейсів мозок-комп’ютер, щоб використовувати їх для ігор та інших цілей. Про це повідомляє The Verge.
Ідея пов’язання мозку з комп’ютерами нагадує наукову фантастику, проте, за думкою Гейба, творці ігор помиляться, якщо не звернуть увагу на цю область. За його словами, в даний момент компанія Valve розробляє програмне забезпечення (далі – ПЗ), яке може дозволити останньому розуміти, чи подобається людині гра.

Відповідним чином буде здійснюватися налаштування ігрового процесу.Наприклад, може відбуватися динамічне підвищення складності, якщо ПЗ зрозуміє, що гравець нудьгує.
Ньюелл думає, що людську здатність сприймання існуючих ігор обмежує фізичне тіло. Однак, якщо гра буде безпосередньо взаємодіяти з мозком геймера, то останній може отримати значно цікавіший досвід.
"Реальний світ буде здаватися плоским, блідим і розпливчастим у порівнянні з тим досвідом, який ви зможете створити в мозку людей", – розповів Ньюелл.

Глава Valve вважає, що вищезазначену технологію можна бути використовувати не тільки в іграх, але і в інших галузях. Наприклад, для сну.
"Один з перших додатків, який, як я очікую, ми побачимо, – це поліпшення сну. Сон стане додатком, який ви запускаєте, коли говорите: "О, мені потрібно стільки-то сну, мені потрібно стільки-то REM (фаза швидкого сну)", – стверджує Гейб.
Він зазначає, що використання таких інтерфейсів пов’язано з певними ризиками. Так, за їх допомогою іншу людину можна буде змусити відчувати біль. Окрім цього, ця технологія, як і інші, може бути уразливою для вірусів, а тому є потреба у відповідних заходах безпеки.
До речі, нещодавно "Дивогляд" повідомляв про топ-5 найбільш очікуваних відеоігор 2021 року.
Якщо ви втомилися від серйозних новин і хочеться трохи розслабитися, підписуйтеся на наш канал у Telegram. Дивогляд 5.UA – тут може бути страшно, але весело!