Українка вражена тим, що подають в економкласі однієї з провідних авіакомпаній
Українська блогерка Богдана Кондратенко розповіла у соцмережах про свій досвід перельоту економкласом авіакомпанії Emirates. Попри скромний тариф, сервіс літака справив на неї сильне враження. Про це дівчина розповіла у ролику в Instagram, пише "Дивогляд".
За словами Богдани, літак був дуже великим, а кожному пасажиру наперед підготували навушники, подушку в чохлі та м’який плед. На персональному екрані можна було не лише дивитися численні фільми, а й слідкувати за зльотом літака.
Блогерка зазначила, що напої на борту були безлімітними та безкоштовними, включно з алкоголем. На обід пасажирам подавали гарячі равіолі, салат, булочку, чипси, масло, сир і пудинг на десерт. Крім того, у туалетах були парфумований крем для рук, жіночі прокладки, паперові рушники та серветки для обличчя.
Кондратенко також показала, що пасажирам роздавали косметички з вушними затичками, шкарпетками, маскою для сну та зубним набором. Через кілька годин після початку польоту давали морозиво, а після пересадки – ще один обід із рибою, рисом і броколі. Наприкінці польоту стюардеси приносили вологі рушники, щоб пасажири могли освіжитися, не встаючи з місця.
Богдана відзначила:
"...сервіс і увага до пасажирів у економкласі перевищили всі мої очікування", – додавши, що Emirates робить переліт комфортним навіть для тих, хто не купує бізнес-клас.
Раніше "Дивогляд" публікував розповідь українки про одну рису американців, яка дивує її роками.
Чудернацькі історії з України, котики, скандали світових зірок, гумор і трохи дикого трешу з московських боліт – читайте першими в Telegram Дивогляд 5.UA.