Журнал Forbes склав новий рейтинг 100 найдорожчих світових брендів. Про це повідомляють на сайті часопису.
Так, найдорожчими брендами залишаються Apple ($241,2 млрд), Google ($207,5 млрд) і Microsoft ($162,9 млрд).
Далі йдуть Amazon ($135,4 млрд), Facebook ($70,3 млрд), Coca-Cola ($64,4 млрд), Disney ($61,3 млрд), Samsung ($50,4 млрд), Louis Vuitton ($47,2 млрд) і McDonald's ($46,1 млрд).
Порівнянні з минулим роком, з першої десятки тільки Facebook і Samsung втратили 21% і 5% вартості, інші бренди подорожчали. Лідерами серед найдорожчих є провідні IT-компанії. За ними – фінансові послуги, автопромисловість і роздрібна торгівля.
Як повідомляв 5.UA, міжнародна організація Freedom House випустила доповідь щодо рівня свобод, де зазначено, що у 2020 році в Європі та Євразії помітно послабилися демократичні інститути та скоротилася чисельність демократичних режимів.