Apple
Apple sotovye.org

Журнал Forbes склав перелік найдорожчих світових брендів

    Читайте по-русски
    Найдорожчими залишаються Apple ($241,2 млрд), Google ($207,5 млрд) і Microsoft ($162,9 млрд)

    Журнал Forbes склав новий рейтинг 100 найдорожчих світових брендів. Про це повідомляють на сайті часопису.

    Так, найдорожчими брендами залишаються Apple ($241,2 млрд), Google ($207,5 млрд) і Microsoft ($162,9 млрд).

    Далі йдуть Amazon ($135,4 млрд), Facebook ($70,3 млрд), Coca-Cola ($64,4 млрд), Disney ($61,3 млрд), Samsung ($50,4 млрд), Louis Vuitton ($47,2 млрд) і McDonald's ($46,1 млрд).

    Порівнянні з минулим роком, з першої десятки тільки Facebook і Samsung втратили 21% і 5% вартості, інші бренди подорожчали. Лідерами серед найдорожчих є провідні IT-компанії. За ними – фінансові послуги, автопромисловість і роздрібна торгівля.

    Як повідомляв 5.UA, міжнародна організація Freedom House випустила доповідь щодо рівня свобод, де зазначено, що у 2020 році в Європі та Євразії помітно послабилися демократичні інститути та скоротилася чисельність демократичних режимів.

     

    Попередній матеріал
    У Держлісагентстві підрахували попередні збитки від масштабної пожежі на Луганщині
    Наступний матеріал
    У серпні реєстрація ФОП через "Дію" буде недоступна – Мінцифри
    Loading...

    56% українців незадоволені діяльністю Зеленського – "Рейтинг"

    Княжицький: "Дослідження "Рейтингу" щодо електоральних настроїв львів'ян – передвиборча маніпуляція"

    Опитування Центру Разумкова: партія Порошенка посідає перше місце на виборах до Київради, "Слуга народу" – друге

    Вперше дії Зеленського не схвалює більшість українців – результати опитування

    "Політичне протверезіння України": чому зміна рейтингу партій у Києві така важлива – "СтопРеванш"

    5 канал - трансляція наживо