news.gazeta.kz

Експерти назвали ТОП-5 найдорожчих брендів світу

    Сукупна вартість брендів, що брали участь в дослідженні, зросла з $3,4 трлн у 2016 році до $3,6 трлн у 2017-му

    Оприлюднено щорічну доповідь британських компаній WPP і Kantar Millward Brown під назвою The BrandZ Global Top 100, повідомляє "Новое время".

    Відповідно до The BrandZ Global Top 100, компанії Google, Apple, Microsoft, Amazon і Facebook увійшли до п'ятірки найдорожчих брендів у світі.

    Відомо також, що Amazon вдалося поліпшити свої показники і піднятися з сьомого до четвертого місця, а Facebook зберіг свої позиції на місці.

    Виручка вищеназваних компаній становить 25% доходів всіх 100 підприємств, що увійшли до рейтингу.

    Сукупна вартість брендів, що брали участь у дослідженні, зросла на 8% – з $3,4 трлн у 2016-му до $3,6 трлн у 2017 році.

    "У рейтингу The BrandZ Global Top 100 домінуючі позиції посіли інтернет-гіганти, які функціонують на світовій арені з першого дня і які побудовані на потужних і інноваційних платформах", – заявив керівник BrandZ в Kantar Millward Brown Пітер Волш.

    Як повідомляв 5.UA, капіталізація корпорації Apple Inc. перевищила $800 млрд. Американська компанія-виробник високотехнологічної продукції стала першою в історії, що досягла такого рівня ринкової вартості.

    Попередній матеріал
    У ЗМІ потрапила секретна доповідь АНБ: російська розвідка здійснювала кібератаки на виборчкоми США
    Наступний матеріал
    За минулий тиждень на Луганщині вилучено 554 одиниці вибухонебезпечних предметів – ДСНС

    "Укргазбанк" і "Київміськбуд" домовилися про доступну іпотеку для українців

    Гройсман: Уряд працює над захистом інтересів України під час антидемпінгового розслідування

    Промисловці просять прозорого обговорення фінансового плану "Укрзалізниці"

    Гройсман про підвищення з/п на меткомбінатах: Прийшов час повертати українців в Україну

    Гройсман: На меткомбінатах навіть мінімальна зарплата дорівнює середній по Україні

    Під час керівництва Балчуна "Укрзалізниця" вирішувала проблеми власної неефективності – аналіз ФРУ