Оприлюднено щорічну доповідь британських компаній WPP і Kantar Millward Brown під назвою The BrandZ Global Top 100, повідомляє "Новое время".
Відповідно до The BrandZ Global Top 100, компанії Google, Apple, Microsoft, Amazon і Facebook увійшли до п'ятірки найдорожчих брендів у світі.
Відомо також, що Amazon вдалося поліпшити свої показники і піднятися з сьомого до четвертого місця, а Facebook зберіг свої позиції на місці.
Виручка вищеназваних компаній становить 25% доходів всіх 100 підприємств, що увійшли до рейтингу.
Сукупна вартість брендів, що брали участь у дослідженні, зросла на 8% – з $3,4 трлн у 2016-му до $3,6 трлн у 2017 році.
"У рейтингу The BrandZ Global Top 100 домінуючі позиції посіли інтернет-гіганти, які функціонують на світовій арені з першого дня і які побудовані на потужних і інноваційних платформах", – заявив керівник BrandZ в Kantar Millward Brown Пітер Волш.
Як повідомляв 5.UA, капіталізація корпорації Apple Inc. перевищила $800 млрд. Американська компанія-виробник високотехнологічної продукції стала першою в історії, що досягла такого рівня ринкової вартості.