директор "Укрзалізниці" Войцех Балчун
5 канал

Під час керівництва Балчуна "Укрзалізниця" вирішувала проблеми власної неефективності – аналіз ФРУ

    5 червня спливає контракт Войцеха Балчуна на посаді керівника "Укрзалізниці"

    Чільник ПАТ "Укрзалізниця" Войцех Балчун не виконав жодне із зазначених ним завдань для реформування підприємства. Про це йдеться в аналізі діяльності Балчуна Федерації роботодавців України (ФРУ).

    Як зазначається, 5 червня спливає контракт Балчуна на посаді керівника "Укрзалізниці". Тому експерти вирішили проаналізувати виконання посадовцем 6 основних завдань для реформування УЗ, проголошених раніше для перетворення компанії на "сучасного європейського залізничного чемпіона".

    "Висновок невтішний: жодне з цих завдань не виконано або виконано частково. Насправді під час керівництва Балчуна "Укрзалізниця" вирішувала проблеми власної неефективності за рахунок відправників вантажів та інших ключових секторів економіки", - йдеться у повідомленні.

    На думку експертів, не було відчутного поліпшення щодо організації вантажоперевезень. Так, у жовтні 2016 року через брак дизельного палива УЗ зупинила понад 11 тисяч вагонів. Це призвело до зриву контрактів між українськими компаніями та їхніми іноземними партнерами.

    Крім того, у березні і квітні цьогоріч через "Укрзалізницю" українські ГЗК недовантажили всього близько 125 тис. тонн ЗРС (залізорудної сировини). Збитки оцінюють у $7,5 млн виручки.

    В аналізі також вказується, що Балчуну не вдалося досягти прозорості і зниження корупції в "Укрзалізниці". Так, у березні 2017 проводився тендер на закупівлю 3 тисяч піввагонів, проте умови були складені таким чином, що українські вагонобудівні підприємства не могли брати участь у конкурсі.

    Попри те, що УЗ збільшила бюджет на капітальні інвестиції, фактично компанія не використовує кошти за призначенням.

    "Кошти від підвищення тарифів направляються на покриття поточних витрат і погашення кредитів, але не на вирішення проблем з інфраструктурою і дефіцитом локомотивів", - йдеться в аналізі ФРУ.

    Також наголошується: "Ініційовано очевидно необґрунтоване підвищення тарифів в 2017 році на 22,5% (офіційний прогноз інфляції від КМУ - 8,5%). При цьому з початку 2017 року спостерігається уповільнення темпів промислового виробництва. Триває технічний дефолт "Укрзалізниці".

    Попередній матеріал
    Уряд остаточно скасував обов'язкове працевлаштування студентів-медиків
    Наступний матеріал
    Гройсман про земельну реформу: Категорично проти продажу землі агрохолдингам та іноземцям
    Теги:

    "Просто індексації на усі квитки не буде": Які підвищення тарифів розглядають в "Укрзалізниці"

    Підвищення тарифів "Укрзалізниці" загрожує звільненням тисяч людей - ЗМІ

    "Укрзалізниця" знову зриває роботу ММК імені Ілліча – директор підприємства