Ан-158
Ан-158 http://www.rv.org.ua/

В "Антонові" розповіли, чому лінійка Ан-158 простоює в цехах роками

Багато компаній, які готові постачати в Україну комплектуючі та системи для літаків Ан, вимагають певних гарантій від виробника. "Антонов" поки таких гарантій надати не може

Лінійка Ан-158 стоїть у цехах "Антонова" уже кілька років. Новий президент ДП "Антонов" Олександр Донець в інтерв'ю "Liga.net" пояснив, чому не вдається провести імпортозаміщення та перейти до серійного виробництва літаків.

"Імпортозаміщення - процес дуже непростий. Наприклад, 158-ма машина сертифікована, експлуатується, але з російськими комплектуючими і матеріалами. Їх потрібно замінити, провести з новим обладнанням цикл не лише стендових випробувань, але і льотних. Це досить великий обсяг - близько 35% від загальної кількості випробувальних робіт, які проводяться на абсолютно новій, створеній з нуля машині", – зазначив Донець.

Він додає: "Нова комплектація літака сформована на 80%, тобто ми знаємо, які системи будуть встановлюватися, хто постачальник і як скоро ми їх можемо отримати. Решта 20% потребують заміни компонентів, переговори тривають".

Перемовини український авіавиробник проводить з компаніями зі США, Канади та Євросоюзу.

"Проблема в тому, що багато компаній, які готові співпрацювати з нами, поставляючи комплектуючі та системи для літаків Ан, вимагають певних гарантій, зокрема і від виробника. Так, потрібні банківські гарантії по категорії 3А, а в Україні діє категорія 2В. Крім того, ми повинні протягом 4-5 років викупити до 40 комплектів устаткування, які замовляються. Таких гарантій ми надати не можемо. Тому переговорний процес досить складний", – пояснив президент "Антонова".

За його словами, умови поставки однієї з ключових систем обговорюються вже півроку. "Але, думаю, ми знайдемо рішення", – переконаний Донець.

Щодо фінансування імпортозаміщення, він зазначив, що "Антонов" виділяє чималу суму на цей процес, а також сподівається на фінансування, яке може бути виділено у межах стратегії відродження українського авіабуду, яку Кабмін затвердив у травні цьогоріч.

Зауважимо, що наявне обладнання дозволяє випускати від шести до восьми Ан-158 на рік. Крім того, можливий початок виробництва Ан-178. 

Дивіться також фотогалерею за темою: 

"Антонов" у Дубаї: як українські літаки вражали гостей Dubai Air Show – фоторепортаж

АН-132
/
АН-132
АН-132 та АН-70 у Дубаї
/
АН-132 та АН-70 у Дубаї
АН-132 та АН-70 у Дубаї
/
АН-132 та АН-70 у Дубаї
АН-132 та АН-70 у Дубаї
/
АН-132 та АН-70 у Дубаї
АН-132 та АН-70 у Дубаї
/
АН-132 та АН-70 у Дубаї
АН-132 та АН-70 у Дубаї
/
АН-132 та АН-70 у Дубаї
АН-132 та АН-70 у Дубаї
/
АН-132 та АН-70 у Дубаї
АН-132 та АН-70 у Дубаї
/
АН-132 та АН-70 у Дубаї
АН-132 та АН-70 у Дубаї
/
АН-132 та АН-70 у Дубаї
АН-132 та АН-70 у Дубаї
/
АН-132 та АН-70 у Дубаї

Попередній матеріал
Законопроект простий: як планують "карати" українських артистів за гастролі в Росії
Наступний матеріал
Глобальна гібридна агресія: РФ використовує кібератаки як інструмент геополітичного впливу
Loading...