У 2024 році громадяни активно зверталися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Підсумки роботи відомства вказують на те, що основними причинами скарг стали неякісні товари з інтернет-магазинів та труднощі з наданням житлово-комунальних послуг, повідомляє Держпродспоживслужба.
Загалом до відомства надійшло понад 5700 звернень, більшість з яких стосувалася захисту прав споживачів. Проблеми, пов'язані з онлайн-покупками, де споживачі стикалися з неякісними товарами, займали провідні позиції. Це включало не лише дефектні продукти, а й питання, пов'язані з маркуванням та термінами зберігання.
Зазначається, що ще однією важливою темою стали скарги на неналежну якість комунальних послуг. Крім того, спостерігається значна кількість звернень, пов'язаних із безпечністю харчових продуктів та порушеннями в рекламі.
Для спрощення процесу подачі звернень Держпродспоживслужба активно впроваджує електронні сервіси. Уже сьогодні більшість скарг надходять в електронному форматі, що дає змогу швидше їх обробляти.
Нагадаємо, жителів України попередили про продукти, які становлять серйозну загрозу для здоров'я і можуть викликати тяжкі захворювання.
Читайте також: СБУ викрила масштабну корупційну схему в Держпродспоживслужбі – оголошено підозру топчиновникам.
Дивіться відео:
Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій. Також стежте за нами у мережі WhatsApp. Для англомовної аудиторії маємо WhatsApp англійською.