Колцентр МОЗ
Колцентр МОЗ 5 канал

Просять знайти кисень, скаржаться або дякують медикам: як працює контакт-центр із протидії COVID-19

Читайте по-русски
У колцентрі наголошують: їхні оператори – не медики і лікарських консультацій давати не можуть

Просять знайти кисень, скаржаться на лікарів, а подекуди дякують медикам за роботу. Майже 100 тисяч звернень отримали оператори антикоронавірусного контакт-центру МОЗ, який діє від початку листопада. Співробітники розповідають: жоден дзвінок чи скаргу не лишають поза увагою. Та зізнаються: щоразу співпереживають пацієнтам і родичам, адже залишатися байдужими просто не можуть. Про тих, кому вдається одночасно бути емпатичними та стресостійкими, розповість журналістка "5-го" Олена Рибінська.

Недавно уві сні пояснювала людині, що робити з додатком "Дій вдома", бо фотографія не надсилається", – каже операторка контакт-центру Христина.

Від початку листопада консультує та надає інформацію щодо протидії поширенню COVID-19 операторка Христина. Розповідає: деколи у сновидіннях продовжує бачити роботу.

"Автоматично включаєшся в їхні ситуації і тому якось залишатися відстороненим, коли в паніці дзвонять. Можуть бути дзвінки, коли люди відверто хамлять, агресивно ведуть, треба відволікатися на щось", – пояснює операторка.

"Телефонували з богом забутого місця, у лікарні немає кисню. Люди задихаються, вони телефонують: "Рятуйте, допомагайте", і за день кисень був наданий і дуже дякували нам", – розповіла операторка Тетяна.

Понад 90 тисяч громадян упродовж останніх місяців хотіли отримати інформацію чи допомогу в операторів контакт-центру. Найчастіше питали: як знайти потрібних лікарів, про діагностику, виїзд мобільних бригад, амбулаторне лікування, безкоштовні і платні тестування, проходження самоізоляції та підписання декларацій. Не обійшлося і без "цікавих" прохань.

Окрім подяк, операторам доводиться чути і звинувачення у свою та міністерську адреси.

"Складна морально лінія, і треба підійти і поговорити, і заспокоїти після напруженого дзвінка, знайти моральну підтримку. Багато ситуацій, коли люди хочуть, щоб контакт-центр розв'язав кожне питання", – зауважила керівниця групи операторів Наталія.

Усі звернення, що надходять півтори сотні операторів контакт-центру, фіксуються у системі. Траплялися й "гарячі" дні, коли фізично на всі дзвінки не могли відповісти. Однак у МОЗ запевняють: зобов'язані передзвонити таким абонентам. Раніше в міністерстві працювала лише традиційна гаряча лінія, яка не витримала б "ковідного" навантаження.

"Жахлива була ситуація по call-центру по МОЗівському, там жахливо 3-4 тисячі дзвінків за день, на 8 працівників, фізично було неможливо", – запевняє заступник голови МОЗ з питань цифрового розвитку Ярослав Кучер.

Нестача кисню та місць у лікарнях, недбала робота сімейних лікарів. Такі скарги на "ковідну" лінію непоодинокі. У МОЗі мусять на них реагувати.

"Перевіряти, надавати пропозиції щось десь не так – телефонуйте. Давайте перевіряти на міцність, менш як 10% від всіх дзвінків переводиться у звернення. Більше запити інформаційними стають – де лікарня, де лікар", – зазначив Ярослав Кучер.

Однак у call-центрі наголошують: їхні оператори – не медики і лікарських консультацій давати не можуть.

Олена Рибінська, Олександр Химич, "5 канал"

20 найдивніших захисних костюмів, які налякають не лише коронавірус

Краще навіть не наближатися
/
Краще навіть не наближатися
Звичайний похід до супермаркету під час карантину
/
Звичайний похід до супермаркету під час карантину
У нього просто не знайшлося маски
/
У нього просто не знайшлося маски
Зате тепер він точно не буде чіпати лице руками
/
Зате тепер він точно не буде чіпати лице руками
Справжні лицарі завжди напоготові
/
Справжні лицарі завжди напоготові
Головне, не забути почепити часник
/
Головне, не забути почепити часник
У винному відділі
/
У винному відділі
Тримай дистанцію
/
Тримай дистанцію
Ще один чумний лікар прийшов по вино
/
Ще один чумний лікар прийшов по вино
Це єдина маска, яку вона змогла знайти
/
Це єдина маска, яку вона змогла знайти
Дуже стильно
/
Дуже стильно
Здається, це зайшло надто далеко
/
Здається, це зайшло надто далеко
Безпека передусім
/
Безпека передусім
Максимальний рівень захисту
/
Максимальний рівень захисту
Містер Привид
/
Містер Привид
А чому б і ні
/
А чому б і ні
Імпровізація – наше все
/
Імпровізація – наше все
Штурмовик патрулює місцевість
/
Штурмовик патрулює місцевість
Сучасні проблеми потребують сучасних рішень
/
Сучасні проблеми потребують сучасних рішень
Коронавірус точно не пройде
/
Коронавірус точно не пройде

Попередній матеріал
Війна на Донбасі: окупанти стріляли зі 122-мм артсистем і важких мінометів
Наступний матеріал
"Світлий шлях: історія одного концтабору": ексбранець бойовиків Асєєв презентував свою книгу
Loading...
У Харкові в оперному театрі прощаються з Кернесом, закрили центр – що відбувається в місті

У Харкові в оперному театрі прощаються з Кернесом, закрили центр – що відбувається в місті

Компенсація за "локдаун": як підприємцям отримати обіцяні 8 тисяч та що робити в разі відмови

Компенсація за "локдаун": як підприємцям отримати обіцяні 8 тисяч та що робити в разі відмови

У ЦГЗ повідомили, яку вакцину від COVID-19, найімовірніше, отримає Україна

У ЦГЗ повідомили, яку вакцину від COVID-19, найімовірніше, отримає Україна

На скільки подорожчає проїзд у 2021 році – Владислав Криклій у ток-шоу "Велика політика"

На скільки подорожчає проїзд у 2021 році – Владислав Криклій у ток-шоу "Велика політика"

"Були вже тисячі мутацій": в Австралії сумніваються, що новий штам COVID-19 є небезпечнішим

"Були вже тисячі мутацій": в Австралії сумніваються, що новий штам COVID-19 є небезпечнішим

У Данії збираються викопати і спалити останки мільйонів інфікованих коронавірусом норок

У Данії збираються викопати і спалити останки мільйонів інфікованих коронавірусом норок