Робітник
Робітник pixabay.com

У Дніпрі майстри комунального підприємства складають тролейбус із наявних частин – як це вдається

Читайте по-русски
Капітальний ремонт рухомого складу відбувається на базі вагоноремонтних майстерень

Новий тролейбус – не з конвеєра заводу, а з ремонтної майстерні. У Дніпрі майстри комунального підприємства складають тролейбус із наявних частин. Він матиме більше місць для пасажирів. Таку ідею вирішили реалізувати, бо бракує водіїв. Хто працює над проєктом і чим він важливий для міста – у сюжеті нашої Наталії Москаленко.

Геннадій працює над складанням деталей майбутнього тролейбуса ЮМЗ Т1, який незабаром вирушить на маршрут. Цей електротранспорт завдовжки 18 метрів стане частиною оновленої міської транспортної мережі:

"Зараз поки обварюємо каркас, завтра дах виварюватимемо".

У вагоноремонтній майстерні Геннадій працює понад 10 років, має четвертий розряд і кожен робочий ранок починає із газозварювальним апаратом у руках. Каже, своєю роботою пишається:

"От стоїш на зупинці і дивуєшся, цей троллейбус я робив місяці два тому чи півтора місяця тому. Хоч якась користь суспільству".

Для створення тролейбуса в ремонтній майстерні використали кабіну від старого, а вагон до неї докупили.

Ідею виготовляти тролейбуси у майстерні вирішили реалізувати під час війни. Адже пасажиропотік у місті залишився незмінним, а водіїв катастрофічно бракує, зазначають у міськраді. Тож зібраний транспорт матиме більше місць для пасажирів.

Над створенням нової машини працює ціла команда: троє слюсарів та газозварювальник, пізніше до них приєднаються маляри та електрики. За словами Геннадія, робота не надто складна, але потребує терпіння та часу:

"Ось таки проварювали автомат. Ось тут кріпиться каркас сидіння. Засвердлюється на різьблення та ставиться. На болти закріплюється та ставиться каркас сидіння".

Це перший досвід Геннадія у складанні нових тролейбусів. Раніше він ремонтував електротранспорт. За кресленнями, які надає технічний відділ, працює швидко і точно.

"Як то кажуть, патової ситуації немає. Головне – зрозуміти, як його робити. Мати уявлення, як його ремонтувати. Тролейбуси однакові, а ремонти бувають різні. Одна й та сама модель, але або тут лопнуло, або балка, що несе. Або тут урвалося. Вже думати треба, як тут зав'язати вузол або по несучій", – зазначив газозварювальник.

Анатолій, майстер цеху, додає, що хоч сучасний електротранспорт на вигляд привабливіший, але старі моделі значно надійніші. Бо виготовлені з міцного металу, що робить їх більш довговічними. За підрахунками майстра, новий тролейбус зможе пройти до трьохсот тисяч кілометрів.

"Кузов буде вже за два місяці. Тяжче з електрикою йтиме. Він буде вже пофарбований. Буде обладнання ставиться. Налагоджуватися", – зауважив чоловік.

Капітальний ремонт рухомого складу відбувається на базі вагоноремонтних майстерень. У міськраді кажуть, такі тролейбуси дуже потрібні.

"Наразі вони в нас є в кількості семи одиниць. Це ось якраз сьомий. Вже пять пройшли капітальні ремонти. Вони аналогічні ЮМЗ Т1. І ще один в нас є раритетний ЗІЛ, який має більше екскурсійний характер", – зазначив провідний фахівець КП "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради Микита Керенцев.

Чи й надалі виготовлятимуть нові тролейбуси з вагонів, у міськраді поки що не можуть сказати. Все залежатиме від багатьох факторів.

Наталія Москаленко, Олександр Пронський, Дніпро, "5 канал"

Читайте також: Усі на фронті: у Дніпрі брак кадрів серед комунальників – місто на межі сміттєвого колапсу.

Дивіться також:

Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій. Також стежте за нами у мережі WhatsApp. Для англомовної аудиторії маємо WhatsApp англійською.

Попередній матеріал
Прем'єр Польщі Дональд Туск розкритикував Орбана за слова про путіна
Наступний матеріал
росія атакувала Харків БПЛА "Молнія"
Loading...
Метро Києва відновило повноцінну роботу – знову відкрита частина синьої гілки

Метро Києва відновило повноцінну роботу – знову відкрита частина синьої гілки

Обіцяють працевлаштувати випускниць: у Полтаві через брак кадрів відкриють курси для жінок-водійок тролейбусів – сюжет

Обіцяють працевлаштувати випускниць: у Полтаві через брак кадрів відкриють курси для жінок-водійок тролейбусів – сюжет

У Києві "втомився" черговий міст: обвалилася частина Повітрофлотського шляхопроводу – фото, відео

У Києві "втомився" черговий міст: обвалилася частина Повітрофлотського шляхопроводу – фото, відео

В Одесі зменшили кількість електротранспорту: як реагують містяни – сюжет

В Одесі зменшили кількість електротранспорту: як реагують містяни – сюжет

Посадовець КМДА вимагав хабарі в київських автоперевізників – ДБР

Посадовець КМДА вимагав хабарі в київських автоперевізників – ДБР

Гострий дефіцит спеціалістів: у метро Києва збільшують інтервали між поїздами

Гострий дефіцит спеціалістів: у метро Києва збільшують інтервали між поїздами