Нацрада
Нацрада vgolos.com.ua

Нацрада назвала трійку телеканалів, де було найбільше політичної агітації

    Читайте по-русски
    Найменшим серед досліджених телеканалів був попит на ефір Суспільного мовника

    Під час пресконференції член Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Сергій Костинський заявив, що телеканал ICTV під час передвиборчої кампанії до Верховної Ради видавав у своєму ефірі 25% політичної агітації, що є найбільшим показником серед п'яти досліджуваних українських каналів. Про таке повідомляє "Укрінформ".

    "Перше, що ми зафіксували, – це попит на телеканали серед кандидатів, суб'єктів виборчого процесу. Найбільш затребуваним серед партій був ефір трьох телеканалів – ICTV (25% від загального обсягу політичної агітації були розміщені в ефірі саме цього телеканалу), "1+1" (24%) та "Інтер" (23%)", – йдеться у тексті повідомлення.

    Слід зазначити, що найменшим серед досліджених телеканалів був попит на ефір Суспільного мовника – на "UA:Перший" припало всього 9% від загального обсягу агітації.

    Крім того, за результатами дослідження стало відомо, що найбільша кількість політичних партій розміщувала свою агітацію на телеканалі "1+1". Протягом передвиборчого періоду до мовника з цією метою звернулося 19 політсил.

    "Найбільша кількість кандидатів-самовисуванців розміщувати свої агітаційні матеріали в ефірі телеканалу "Інтер" – їх було 12, а в ефірі "UA:Перший" такої агітації взагалі не було", – додав Костинський.

    Як повідомляв 5.UA, Національна рада з питань телебачення і радіомовлення проведе виїзні перевірки п'ятьох цифрових регіональних компаній, що мовлять під логотипом "112 Україна".

    Попередній матеріал
    Зеленський порушив тему щодо обміну ув'язненими між Україною та РФ
    Наступний матеріал
    Постанова Кабміну про перевірку бізнесу ухвалена з порушенням закону – Ляпіна

    Роман Труба відреагував на заяву про рейдерське захоплення "Прямого"

    Латвійський телеканал з'явиться на українському медіаринку – подробиці

    Нацрада перевірить компанії під логотипом "112 Україна" – відома дата

    Під час перевірки телеканалу NewsOne Нацрада виявила порушення

    Завершення першого етапу розвитку телерадіомовлення на прикордонних територіях – пресконференція

    Омелян розкрив феномен популярності Зеленського і 2% Шарія на виборах