Під час пресконференції член Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Сергій Костинський заявив, що телеканал ICTV під час передвиборчої кампанії до Верховної Ради видавав у своєму ефірі 25% політичної агітації, що є найбільшим показником серед п'яти досліджуваних українських каналів. Про таке повідомляє "Укрінформ".
"Перше, що ми зафіксували, – це попит на телеканали серед кандидатів, суб'єктів виборчого процесу. Найбільш затребуваним серед партій був ефір трьох телеканалів – ICTV (25% від загального обсягу політичної агітації були розміщені в ефірі саме цього телеканалу), "1+1" (24%) та "Інтер" (23%)", – йдеться у тексті повідомлення.
Слід зазначити, що найменшим серед досліджених телеканалів був попит на ефір Суспільного мовника – на "UA:Перший" припало всього 9% від загального обсягу агітації.
Крім того, за результатами дослідження стало відомо, що найбільша кількість політичних партій розміщувала свою агітацію на телеканалі "1+1". Протягом передвиборчого періоду до мовника з цією метою звернулося 19 політсил.
"Найбільша кількість кандидатів-самовисуванців розміщувати свої агітаційні матеріали в ефірі телеканалу "Інтер" – їх було 12, а в ефірі "UA:Перший" такої агітації взагалі не було", – додав Костинський.
Як повідомляв 5.UA, Національна рада з питань телебачення і радіомовлення проведе виїзні перевірки п'ятьох цифрових регіональних компаній, що мовлять під логотипом "112 Україна".