'Руставі-2'
'Руставі-2' Радіо Свобода

Ведучі грузинського "Руставі-2" йдуть з телеканалу на знак протесту

    Читайте по-русски
    Останні звільнення на каналі спровокували хвилю заяв про зв'язок нового власника із чинною владою Грузії

    Ведучі головної інформаційної програми грузинського телеканалу "Руставі-2" заявили про звільнення – на знак протесту проти скорочення своїх колег новим керівництвом. Діана Джоджуа і Міхеїл Сесіашвілі у прямому ефірі програми "Кур'єр" заявили, що залишають телеканал, передає "Радіо Свобода".

    Раніше того самого дня новий гендиректор "Руставі-2" Паата Салія повідомив про звільнення кількох провідних журналістів телекомпанії – зокрема і Георгія Габунії, який у прямому ефірі обматюкав російського президента Володимира Путіна.

    Зазначається, що ці звільнення спровокували хвилю заяв про зв'язок нового власника раніше опозиційного телеканалу із чинною владою, а також що ці дії насправді є спробою офіційного Тбілісі придушити політичне інакомислення в ЗМІ напередодні парламентських виборів (запланованих на 2020 рік).

    "Починаючи з вересня, новинні програми "Руставі-2" змінять свій зміст. На жаль, у нас з'явиться ще один провладний канал – лояльний до політики уряду", – заявили виконавча директорка Грузинської хартії журналістської етики Ната Дзвелішвілі.

    Попередній матеріал
    Без грошей і в жахливому стані: в Україну із РФ повернувся політв'язень Терновський – подробиці
    Наступний матеріал
    Стало відомо, хто тепер надаватиме статус учасника бойових дій