Австралія
Австралія відкриті джерела

Вчені з'ясували, де краще рятуватися в разі "всесвітнього апокаліпсису" – перелік країн

Читайте по-русски
    Причиною пандемії можуть стати наукові відкриття в галузі біотехнології, вважають дослідники

Науковці Метт Бойд і Нік Вілсон із Нової Зеландії вважають, що на Землі існують лише три держави, які підходять на роль "притулку від глобальної епідемії". Інформація про відповідне дослідження опублікована в журналі Risk Analysis.

Так, дослідники з'ясували, що притулком від глобальної пандемії (на їхню думку, вона є найбільш реалістичним сценарієм "всесвітнього Апокаліпсису") можуть послужити Нова Зеландія, Австралія та Ісландія.

Вони вважають, що причиною пандемії можуть стати наукові відкриття в галузі біотехнології: "Збудники хвороб легко подолають сухопутні кордони, тому ізольований острів міг би зберегти технологічно розвинену популяцію, яка б заселила Землю після катастрофи".

Вчені розглянули 20 острівних держав без сухопутних кордонів із населенням понад 250 тис. осіб. Також враховувалася наявність природних ресурсів і соціально-політичні особливості держав. Такі країни ранжували за шкалою від нуля (непридатні для виживання при пандемії) до одного (придатні).

Бойд і Вілсон виділили три держави, на їхню думку, підходящі для виживання: Австралія (0,71), Нова Зеландія (0,68) і Ісландія (0,64).

"Це країни з високим ВВП, самодостатні у виробництві продуктів і видобутку енергії, а також досить віддалені від інших держав", – підсумували науковці.

Решта країн отримали не більш як 0,5.

"Деяким із розглянутих острівних країн не вистачало ресурсів, зокрема енергоносіїв, а також соціального капіталу і політичної стабільності для ефективної взаємодії людей після катастрофи", – заявляють дослідники.

Метт Бойд і Нік Вілсон збираються проводити подальші дослідження, де також буде враховано вплив кліматичних змін на потенційний "притулок".

Нагадаємо, раніше 5.ua розповідав про ТОП-10 пророцтв письменників-фантастів, які збулися.

Зупинка виробництва і безробіття: політолог про законопроєкт 1210-1 для металургії