Мачу-Пікчу
Мачу-Пікчу Facebook

Геологи дізналися секрет будівництва інками Мачу-Пікчу – подробиці

Читайте по-русски
    Частина кам'яної кладки, з якої створені будівлі і храми в Мачу-Пікчу, настільки добре зроблена, що у сполуках взагалі немає щілин

Дослідники з університету Ріу-Гранді-ду-Сул у Бразилії, аналізуючи геологічні особливості стародавнього міста інків Мачу-Пікчу, зробили висновок, що його будівництво полегшувалося вже наявними розломами у місцевих каменях. Про таке повідомляє "НВ" із посиланням на Science.alert.

Науковці розповідають, що частина кам'яної кладки, з якої створені будівлі і храми в Мачу-Пікчу, настільки добре зроблена, що у сполуках взагалі немає щілин, навіть без розчину. Виробництво цих каменів зажадало б менше часу й енергії через те, де знаходиться місто.

"Місцезнаходження Мачу-Пікчу не випадково. Було б неможливо побудувати таку ділянку в високих горах, якби фундамент ділянки не було зламано", – підкреслив геолог Руальд Менегат.

"Мачу-Пікчу ясно показує нам, що цивілізація інків була імперією скель", – наголосив Манегат.

Довідка. Мачу-Пікчу – місто стародавньої Америки, яке знаходиться на території сучасного Перу, у 6 кілометрах від селища Агуас-Кальєнтес, на вершині гірського хребта. У 2007 році удостоєний звання Нового чуда світу.

Як повідомляв 5.ua, у Суботові, що на Черкащині, під Іллінською церквою виявили підземний склеп, який цілком може виявитися місцем поховання гетьмана Богдана Хмельницького та його сина.

"Аудит – це стандартна перевірка": Литовченко про причини скандалу в МОЗ