Ілюстративне фото
Ілюстративне фото Вікіпедія

У Марокко науковці знайшли рештки найдавнішого динозавра

Читайте по-русски
Новий вид стегозавра назвали Adratiklit boulahfa, що в перекладі з берберської мови означає "гірська ящірка"

В Марокко науковці виявили на гірському хребті Середній Атлас останки найдавнішого динозавра. Про це пише УНІАН із посиланням на ВВС.

За даними палеонтологів, стегозавр, якому належать ці останки, жив на Землі 168 мільйонів років тому. Це перший стегозавр, останки якого були знайдені в Північній Африці. До цього було відомо, що стегозаври були широко поширені в Північній Америці, Азії і Європі.

Зазначається, група вчених під керівництвом палеонтолога Сюзанни Майдмент назвала новий вид стегозавра Adratiklit boulahfa, що в перекладі з берберської мови означає "гірська ящірка".

"Відкриття Adratiklit boulahfa особливо дивне, оскільки знайдені останки належать до другої епохи юрського періоду – Середнього юра. Більшість знайдених останків стегозаврів відносяться до значно пізніших епох. Тому цей найдавніший із відомих представників стегозаврів допоможе нам краще зрозуміти еволюцію цієї групи динозаврів", – сказала Майдмент.

Динозавр, останки якого були знайдені в Марокко, імовірно, належав до роду Dacentrurus – великих птицетазових динозаврів із сімейства Stegosauridae.

"Однак це не обов'язково свідчить про те, що стегозаври не були поширені на території Гондвани. Це може означати, що на території давньої Гондвани просто менше проводилося розкопок", – пояснила палеонтолог.

Зазначимо, вважається, що стегозаври жили з початку нижної юрської епохи до кінця крейдяного періоду (182,7 – 66 мільйонів років тому).

Нагадаємо, раніше 5.ua повідомляв, що біля Львова археологи знайшли уламки амфори Трипільської культури.

Також дивіться фотогалерею за темою:

В Єгипті туристам показали унікальні гігантські статуї фараона Рамзеса ІІ – ФОТО

Зеленський та британський прем'єр поговорили телефоном про Росію – подробиці
Були дощі і шторми: науковці довели, що на Марсі клімат був теплим 3-4 млрд років тому