Коронавірусна інфекція під мікроскопом
Коронавірусна інфекція під мікроскопом Flickr/NIAID

Вчені дослідили, на яких поверхнях найдовше живе коронавірус

Читайте по-русски
    Виживання COVID-19 схоже з виживанням збудника атипової пневмонії, виявили науковці

Вчені з'ясували, що "період напіврозпаду" нового коронавірусу найдовше триває на поверхнях зі сталі, пластику та картону. Про це йдеться в дослідженні щодо стабільності коронавірусу COVID-19 порівняно з вірусом SARS, опублікованому у британському медичному журналі The New England Journal of Medicine, повідомляє "Укрінформ".

Дослідники імітували процес поширення вірусу навколо зараженої людини при чханні і кашлі під час дотику до предметів з різних матеріалів.

Щоб зімітувати чхання, вони використовували спеціальний розпилювальний аерозоль. Потім досліджували, як довго вірус збережеться на різних поверхнях.

Найдовше вірус утримується на пластику – до 72 годин. Близько 50 годин він може прожити на сталі, 20 годин – на картоні і 4 години – на міді.

"SARS-CoV-2 був стійкішим до пластику та нержавіючої сталі, ніж до міді та картону. Життєздатність вірусу зберігається до 72 годин після нанесення на ці поверхні", – йдеться у повідомленні.

Також учені порівняли виживання COVID-19 з виживанням збудника атипової пневмонії. Результати виявилися схожими.

"Це показує, що відмінності в епідеміологічних характеристиках цих вірусів, ймовірно, обумовлені іншими чинниками", – зазначили автори роботи.

Нагадаємо, американські та австралійські вчені спростували, що коронавірус був створений людьми в лабораторних умовах.

"Нобелівська премія для вчителів": двоє українців увійшли до ТОП-50 педагогів світу