Коронавірусна інфекція під мікроскопом
Коронавірусна інфекція під мікроскопом Flickr/NIAID

Вчені заявили, що знайшли антитіло до вірусу, який викликає COVID-19 – стаття чекає на рецензування

Читайте по-русски
    Дослідники мали це антитіло в лабораторії після попереднього дослідження схожих на Covid-19 вірусних інфекцій

Вчені нідерландського Роттердама і Утрехта знайшли антитіло до вірусу SARS-CoV-2, що викликає коронавірусну хворобу. Про це повідомляє NOS та видання Голландського медичного центру Erasmus.

"Це найперше антитіло, що блокує інфекцію, і є велика ймовірність, що воно також буде використано у виготовленні ліків, які надійдуть у продаж", – заявив роттердамський професор клітинної біології Франк Гросфелд.

Зазначається, що дослідники мали це антитіло в лабораторії після попереднього дослідження схожих на Covid-19 вірусних інфекцій.

Гросфелд також додав, що вплив антитіла має бути досліджений на людині, та всі ці дослідження можуть затягнутися на місяці. Зараз ці дослідження повинні отримати схвалення від інших вчених в області біології.

Своєю чергою, колега з Утрехта Беренд-Ян Бош наголосив, що це багатообіцяючий крок, але ще зарано говорити про ефективність. Антитіло може бути використано для виготовлення ліків проти коронавірусу.

Фахівці наголосили, найефективніше – це профілактика, а не лікування. Тож потрібна вакцина, на розробку якої може піти мінімум два роки.

Важливе за темою: Як убезпечитися від коронавірусу?

Наразі стаття вчених опублікована в BioRxiv – веб-сайті, на якому біологи можуть опублікувати своє дослідження, перш ніж воно буде оцінено престижним журналом Nature. Дослідники кажуть, що чекають листа щодо рецензування від останнього "в будь-який момент".

Що відомо про цей вірус?

SARS-CoV-2 – одноланцюговий РНК-вірус природного природного походження приблизно на 30 000 нуклеотидів. На 80% ідентичний SARS-CoV (викликає важкий гострий респіраторний синдром - атипову пневмонію). Вперше виявлений в грудні 2019 року. Інфекція може протікати як у формі легкої ГРВІ, так і у важкій формі. Ускладнення важких випадків можуть включати пневмонію або дихальну недостатність з ризиком смерті.

Додамо, що від коронавірусу померли понад 5400 людей. Понад 72 з половиною тисячі – одужали. Інфікованих – понад 145 тисяч у 145-ти країнах та територіях світу. Такі дані на 9-ту ранку суботи, 14 березня.

"Падіння Сівоха": прокуратура оскаржуватиме запобіжні заходи підозрюваним