Падіння астероїда
Падіння астероїда mir24.tv

Учені виявили подробиці падіння астероїда, який "убив динозаврів"

Читайте по-русски
    Сценарій падіння космічного об'єкта виявився найбільш смертоносним для динозаврів

Група вчених з Імперського коледжу Лондона вирахувала, яких уражень завдав астероїд, що 66 мільйонів років упав на Землю і, як вважається, став причиною вимирання динозаврів. Про це пише Daily Mail.

За даними дослідників, гігантський астероїд упав під кутом 60 градусів і це був "найсмертоносніший з усіх можливих варіантів". Удар припав на територію, де зараз знаходиться мексиканський півострів Юкатан, що відокремлює Мексиканську затоку від Карибського моря.

Експерти виявили, що глобальна катастрофа, викликана астероїдом, який був більше, ніж гора Еверест, була набагато гірше, ніж передбачалося. Кут падіння космічного тіла сприяв максимальному виділенню парникових газів, які змінили клімат.

Попередні дослідження припускали, що астероїд упав на Землю або під кутом 30 градусів, або під прямим кутом. Однак завдяки віртуальному моделюванню моменту падіння, команда вчених з'ясувала, що справжній хід подій виявився ще гіршим для древнього життя.

Вважається, що масове вимирання, що відбулося після зіткнення, знищило приблизно три чверті всіх видів тварин і рослин, що жили в той час. Астероїд залишив після себе кратер шириною майже 193 кілометри, випаровуючи камені і виділяючи в небо мільярди тонн сірки і вуглекислого газу.

Учені визначили, що всі живі істоти в зоні ураження могли згоріти заживо протягом декількох хвилин, а хмара пилу, що утворилася внаслідок удару, могла затьмарити сонце, що, ймовірно, спровокувало "ядерну зиму".

Автори дослідження також вважають, що отримані результати можуть допомогти краще зрозуміти, як утворюються великі кратери на інших планетах.

Нагадаємо, торік у Марокко науковці виявили останки найдавнішого динозавра, що жив на Землі 168 мільйонів років тому.

В Україні хочуть залучити волонтерів для виходу з карантину за італійським сценарієм