Стівен Гокінг розповів, що було до Великого вибуху, і як саме утворився Всесвіт – відео

За його словами, до Великого вибуху "не було нічого"

Відомий фізик Стівен Гокінг, на програмі StarTalk розповів про те, що було до Великого вибуху, а також про появу Всесвіту. Про таке повідомляє "Дзеркало тижня" із посиланням на Popular Science.

Гокінг зауважив, що до Великого вибуху "не існувало нічого". Також учений зазначив, що згідно з Загальною теорією відносності, час та простір формують просторово-часовий континуум, що змінюється під впливом маси та енергії.

Фізик також наголосив, що стосовно квантової гравітації дотримується евклідова підходу. "У ньому звичайний, реальний час замінюється уявним часом, який поводить себе як четвертий напрям простору. Згідно з евклідовим підходом, історія Всесвіту в уявному часі являє собою викривлену поверхню в чотирьох вимірах – начебто поверхні Землі", – додав Гокінг.

Також учений зауважив, що разом з Джеймсом Хартлом сформулював припущення про стан з відсутністю кордонів. Згідно з цим, гранична умова Всесвіту в тому, що в ньому немає кордонів. За словами Гокінга, початок Всесвіту можна уявити у вигляді Південного полюса Землі, тобто як точку, в якій діють звичайні закони фізики.

"Немає нічого південніше від Південного полюса, не існувало нічого до Великого вибуху", – зазначив фізик.

Нагадаємо, раніше знаменитий фізик і популяризатор науки Стівен Гокінг відкрив доступ до своєї повної докторської дисертації про Всесвіти, які розширюються.

Дивіться також фотогалерею за темою:

Марс на Землі: В пустелі Оману створили марсіанські умови, щоби тренувати майбутніх астронавтів

"Вантаж 200" без могил і совісті – в мережі з'явилися списки загиблих російських терористів на Донбасі
Клімкін: Україна має юридичні механізми, аби змусити "Газпром" сплатити борг