ca.wikipedia.org

Американські науковці відкрили новий тип магніту

Характеристики матеріалу дають змогу краще контролювати інформацію, що зберігається в магнітному полі

Вчені зі Сполучених Штатів Америки визначили, що одне зі з'єднань урану і сурми є унікальним магнітним матеріалом. Про таке повідомило "НВ" із посиланням на Science Daily.

Новий матеріал характерний стійким магнетизмом на основі синглетних станів при високій температурі.

Слід зазначити, що в такому поєднанні магнітне поле постійно з'являється і зникає, на відміну від стандартних магнітних тіл. Потенційно такими пристроями легше керувати, завдяки чому можна створювати нове обладнання для запису інформації.

"Наразі проводиться багато досліджень щодо використання магнітів і магнетизму для поліпшення технологій зберігання даних. Синглетні магніти повинні мати різкіший перехід між магнітною і немагнітною фазами. Вам не потрібно робити стільки, щоб матеріал перемикався між немагнітним і магнітним станами, що може бути корисним для енергоспоживання", – розповів Ендрю Рей, доцент кафедри фізики в Нью-Йоркському університеті, який очолював дослідницьку групу.

Науковці сподіваються, що ці характеристики дають змогу краще контролювати інформацію, яка зберігається в магнітному полі.

"Цей матеріал був справжньою загадкою протягом останніх декількох десятиліть – способи, якими магнетизм і електрика взаємодіють один з одним усередині нього, як відомо, були химерними і тільки зараз для нас відкриваються", – повідомив Лін Мяо, постдокторант університету Нью-Йорка і перший автор статті.

Українське судно незаконно затримали в "Чорноморську" – Каленков