Режим спецперепусток у громадському транспорті столиці діє вже третю добу. Частина містян і досі не мають як дістатися роботи, хоча й задіяні на об'єктах критичної інфраструктури. Про це неодноразово у випусках "Часу новин" повідомляли кореспонденти "5-го". Нині столична підземка повідомила про збільшення інтервалів між поїздами та про значні фінансові втрати, що спричинив місцевий локдаун. До чого слід бути готовими киянам під час дороги на роботу – дізнавалася журналістка "5 каналу" Олена Рибінська, вона нині наживо неподалік станції метро.
У години пік у метро чимало людей, втім у інший час метрополітен напівпорожній. Через це у метро вирішили оптимізовувати рух поїздів та збільшувати інтервал руху потягів. У метро переконують, що попри це, карантинні обмеження будуть дотримані.
Якщо раніше інтервал у пікові години становив 90 секунд, то зараз він буде не менш як 2 хвилини А от у звичайні години метро їздитиме раз на 8 хвилин.
У перші два дні локдауну підземкою користувалося 100-200 тисяч громадян на добу, тоді як зазвичай ним користуються 1,5 мільйона на добу. Інфекціоністи ж кажуть, що метро є одним з найбезпечніших видів транспорту.
Тож радять, щоб людей пропускали групами, а інші в цей час чекали б на свіжому повітрі.
Один із департаментів, який видає спецперепустки, припинив їх видачу, бо ті вже закінчилися. Втім навіть не всі медики отримали спеціальні перепустки. Міський голова Віталій Кличко пообіцяв додрукувати ще 100 тисяч, втім зазначив, що наразі нема куди їхати.
Ті ж, кому пощастило одержати перепустку, кажуть, що в метро спокійно, мало людей, вони почуваються, як у таксі.
А от ті, хто спецперепустку не отримав, не можуть дістатися до роботи, наприклад, до лікарні. Якщо ж ви не одержали спецперепустку, але мали одержати її – звертайтесь до "5 каналу", журналісти спробують допомогти дізнатися правду.
Олена Рибінська, "5 канал"