Відвідувачі відплатять за свою грубість
Колишня працівниця ресторану швидкого харчування McDonald's із шотландського міста Абердін розповіла про спосіб помститися грубим клієнтам. Про це пише "Дивогляд".
Користувачка TikTok під ніком @eliseeee69 поділилася, що працівники можуть навмисно довше готувати замовлення для тих клієнтів, які нагрубіянили й поводилися неввічливо.
@eliseeee69
Якщо ж грубий клієнт робить замовлення через McDrive, його навмисно відправляють на парковку для очікування, навіть якщо замовлення вже готове. Тому, за словами дівчини, клієнт платить часом за свою грубість.
Вона також зізналася, що, якщо ви замовляєте рибу або веганське м'ясо, його часто готують у тій же олії, що нагетси.
Ролик @eliseeee69 набрав 1,6 мільйона переглядів і 3,4 тисячі коментарів.
- Читайте також: У Росії православна віруюча наїлася у McDonald's під час посту та подала на компанію в суд
У коментарях один із користувачів, який також виявився співробітником фаст-фуду, розповів, що, коли ви під’їжджаєте до McDrive, працівники чують, що ви говорите в машині, бо мікрофони завжди увімкнені.
Нагадаємо, нещодавно ще одна працівниця McDonald's розповіла, що вони роблять із несвіжою картоплею, і викликала обурення в мережі.
Раніше інша працівниця McDonald's поділилася секретом, як завжди отримувати найсвіжіше замовлення.
А інший співробітник фастфуду розповів про лайфхак, який дозволить завжди доносити свою картоплю додому гарячою і хрумкенькою.
Якщо ви втомилися від серйозних новин і хочеться трохи розслабитися, підписуйтеся на наш канал у Telegram. Дивогляд 5.UA – тут може бути страшно, але весело!