Міст Патона. Фото: Ale flashero. CC BY-SA 3.0
Міст Патона. Фото: Ale flashero. CC BY-SA 3.0 Вікіпедія

Витримує 100 тис. авто на добу: чим загрожує затягування реконструкції мосту Патона – "Київавтодор"

Читайте по-русски
За проєктом міст розрахований лише на п'ять тисяч автомобілів на добу

Міст Патона знаходиться в непрацездатньому стані і потребує масштабної реконструкції. Про це заявив генеральний директор "Київавтодору" Олександр Густєлєв в ефірі "5 каналу".

За його словами, міст розрахований лише на п'ять тисяч автомобілів на добу, втім нині там проїжджає близько 100 тисяч автомобілів щодня.

"Враховуючи технічний стан споруди, ми ініціювали внесення робіт із реконструкції мосту Патона до Програми економічного і соціального розвитку Києва. Однак до цього часу не можемо розпочати відповідні роботи, адже законодавство у сфері охорони культурної спадщини дозволяє проводити лише реставраційні роботи на об’єктах, що є пам’ятками архітектури", – сказав Густєлєв.

Він зауважив, що реставрація – це пофарбувати, почистити… А міст потребує саме масштабної реконструкції.

"Ми неодноразово зверталися до Міністерства культури України, Національної академії наук України з проханням вивести із статусу пам’ятки на час реконструкції, у рамках якої необхідно провести детальне обстеження споруди, проте позитивної відповіді, на жаль, досі не отримали", – додав керівник "Київавтодор".

Олександр Густєлєв поділився планами майбутньої реконструкції і розповів, що є можливість додати на мосту ще одну смугу руху.

"Сьогодні по мосту Патона ми маємо сім смуг руху – по три смуги в кожну сторону і одну реверсну. Якщо тут буде вісім смуг, за принципом Північного мосту, це буде набагато зручніше. Це дасть змогу крайні смуги четверті зробити смугами громадського транспорту, а чисті три смуги залишити в обох напрямках", – сказав керівник "Київавтодору".

Він додав, що при цьому не буде звуження проїзної частини, адже бульвар Дружби Народів і проспект Соборності більш широкі, відповідно, міст Патона сьогодні є звуженим місцем.

"Тобто в цьому випадку ми вирішимо ще транспортне питання. Звичайно, така реконструкція проходитиме на в місяцях, а в роках, тому що це потрібно поєднувати з рухом. Якщо б його можна було повністю перекрити, то, звичайно, це б відбувалося набагато скоріше. Але закрити повністю якийсь міст у Києві – це неможливо", – зауважив Густєлєв.

Детальніше дивіться у відео:

Нагадаємо, раніше 5.ua повідомляв, що у столиці обвалилася частина пішохідного мосту через Дніпро.

Також дивіться фотогалерею за темою:

Італія прощається з першими жертвами обвалу мосту в Генуї – ФОТО

Попередній матеріал
В історичний музей Дніпра офіційно працевлаштували кота Семена
Наступний матеріал
Нібито побиття журналіста "Страна.UA": суд не задовольнив клопотання прокуратури