Велосипед
Велосипед Shutterstock

Велосипеди в тренді: в Україні щодня більшає власників двоколісних – причини

Читайте по-русски
Щоденні поїздки добре впливають на здоров'я, пояснюють професіонали

Велосипеди в тренді. Власників двоколісних в Україні більшає щодня. Порівняно з минулим роком, їхні продажі зросли ледь не удвічі. Усе через проблеми з пальним. А ще – через бажання людей заощадити і час, і гроші. До того ж це добрий спосіб зняти стрес та навантаження. Про моду на двоколісні дізнавалися журналісти "5 каналу".

Тамара пересіла на велосипед місяць тому. Жінка живе за містом, тому 30 кілометрів до роботи долає упродовж двох годин. Раніше їздила автобусом, але після початку проблем із бензином – придбала велосипед.

"Дуже багато рейсів автобусів скасували із села, вони дуже часто на поломку вставали, бувало, що доберешся на роботу, а додому нема як добратись, або вранці не можеш на роботу добратись", – розповідає диспетчерка центру екстреної медичної допомоги Тамара Литвиненко.

Таке фізичне навантаження спочатку давалося важко, але зараз м'язи звикли. Тепер поїздки на роботу – лише задоволення.

"Економія хороша, бо тільки до Черкас із села приїхати і додому – це 100 гривень і проїзд по місту ще 13 гривень", – розповідає диспетчерка центру екстреної медичної допомоги Тамара Литвиненко.

Від велосипедів – подвійна користь, каже тренерка з кросфіту Марія. Щоденні поїздки добре впливають на здоров’я. Марія теж має велосипед та часто ним їздить. Каже, це повноцінне тренування.

"Дуже корисно для серцево-легеневої системи, оскільки ми працюємо над витривалістю, коли їздимо на велосипеді, якщо їдемо під гору по парках, під різні рельєфи, то це навантаження і на м'язову масу, якщо додати швидкість, тобто можна з цим гратись і створювати різне навантаження і таким чином тренуватись", – пояснює тренерка з кросфіту Марія Сергєєва.

У веломагазинах останнім часом – збільшення попиту на велосипеди. Найпопулярніші моделі для міста розкуповують швидко.

У середньому за велосипед доведеться викласти 10-12 тисяч гривень. Є і дорогі – за 40. Популярними стали і електровелосипеди. Продавці кажуть – це економія на бензині та запчастинах, адже ремонтувати двоколісний транспорт дешевше, ніж авто.

"Якщо ми дивимось на бюджетні велосипеди, то запчастини трішки простіші, там деякі запчастини можуть трохи вийти з ладу, ніж на інших велосипедах, але в основному це замінюються розхідніки, як ми називаємо, – це камери, покришки, можливо педалі, якщо пластикові стандартні, можливо, сидіння буде комусь не зручне", – розповідає керівник веломагазину Роман Велько.

У магазині цього року кількість проданих велосипедів зросла наполовину. Продавці кажуть, в Україні зростає велокультура. І сподіваються, що в майбутньому ми опинимось серед тих країн, де велосипедний транспорт не менш популярний, ніж автомобільний.

Яна Лимаренко, Олександр Лісовий, Черкаси, "5 канал"

Читайте також: Евакуювався на велосипеді: як житель Донеччини подолав майже 300 км, щоб врятуватися від війни

Робіть свій внесок у перемогу – підтримуйте ЗСУ.

Головні новини дня без спаму та реклами! Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій.

Попередній матеріал
"Уже почали переломлювати хід війни": чим більше зброї від західних партнерів, тим ближча наша перемога – Тарас Тополя
Наступний матеріал
Український авіанаступ: знищена техніка і склади окупантів – які наступні цілі
Loading...
Кабмін схвалив низку змін до правил дорожнього руху – чого стосуються

Кабмін схвалив низку змін до правил дорожнього руху – чого стосуються

Паралімпійська скарбничка: українець Дементьєв виборов срібло у велоперегонах

Паралімпійська скарбничка: українець Дементьєв виборов срібло у велоперегонах

Українець Олександр Гудима виграв золото юнацького чемпіонату Європи з маунтинбайку

Українець Олександр Гудима виграв золото юнацького чемпіонату Європи з маунтинбайку