Директор Фонду "Демократичні ініціативи імені Ілька Кучеріва" Ірина Бекешкіна стверджує, що адмінпослугами в режимі онлайн користувалися лише 5% респондентів, опитаних у рамках дослідження щодо оцінки населенням України якості надання адміністративних послуг. Про таке повідомив "Укрінформ".
"Щодо держави у смартфоні. Все ж таки лише 5% населення вже користувалося адміністративними послугами онлайн. Це, звичайно, треба розширювати, тому що їх мало. Але при цьому не треба забувати, що згідно з нашим останнім опитуванням, взагалі інтернетом користуються в Україні 70% населення, 30% – інтернетом не користується. Причому дуже часто ці 30% це саме ті люди, які найбільше потребують адміністративних послуг", – каже вона.
Бекешкіна стверджує, що "державу в смартфоні" варто впроваджувати, але насамперед необхідно розширювати коло користувачів послуг.
Загалом було опитано 2018 респондентів віком від 18 років в усіх регіонах України, за винятком Криму та тимчасово окупованих територій Донецької та Луганської областей.
Теоретична похибка вибірки не перевищує 2,3% з імовірністю 0,95.
Нагадаємо, заступник голови правління Центру політико-правових реформ Віктор Тимощук назвав переваги Центрів надання адмінпослуг.