Телебачення
Телебачення фото Телекритика

Це був не Instagram: на результати парламентських виборів найбільше вплинуло телебачення – дослідження

Читайте по-русски
Втім, для виборців віком від 18 до 29 років основним джерелом інформації був інтернет

Телебачення було основним джерелом отримання інформації під час виборчої кампанії для переважної більшості українців, крім молоді. Такі дані соціологічного опитування оприлюднила директор Фонду "Демократичні ініціативи" імені Ілька Кучеріва Ірина Бекешкіна, пише "Укрінформ".

"Доводилося чути під час виборчої кампанії, що от, все, телебачення закінчилося, розпочалася ера соціальних мереж і взагалі, не просто соціальних мереж, а Instagram, що Instagram "зробив" вибори. Це не так. Телебачення як було основним інформаційним джерелом, так і є для 70% виборців", – сказала Бекешкіна.

За її словами, чим старшим є виборець, тим більше значення для нього має телебачення. Згідно з результатами опитування, у віковій групі 45-60 років ТБ було основним інформджерелом для 82% виборців, у групі 30-44 років – для 62% респондентів, у віковій групі 18-29 років – для 52% (в цій групі сайти слугували основним джерелом інформації для 60% виборців, соціальні мережі – для 46%).

Дослідження показало, що серед партій-переможниць на дострокових виборах до Верховної Ради найактивніше користуються соцмережами виборці "Слуги народу", "Голосу", "Європейської солідарності", значно менше – "Батьківщини" та "Опозиційної платформи – За життя".

Соціологи зауважили, що виборці довіряли різним телеканалам. Зокрема, виборці "Слуги народу" найбільшу довіру мали до каналу "1+1" (53%), далі йдуть "Інтер" (34%), "Україна" (25%), ще 20% не довіряли жодному з телеканалів.

Натомість, виборці партії "Опозиційна платформа – За життя" найбільше довіряли каналу "112 Україна" (48%), "Інтеру" (46%), NewsOne (35%); виборці "Батьківщини" – телеканалам "1+1" (44%), "Інтер"(39%), "112 Україна" (27%), "Україна" (27%); виборці "Європейської солідарності" – "1+1" (34%), "5 каналу" (32%), "Прямому" (29%).

Зазначається, що загальнонаціональне дослідження громадської думки населення України було проведене Фондом "Демократичні ініціативи" імені Ілька Кучеріва спільно з Київським міжнародним інститутом соціології з 8 до 20 серпня 2019 року. Опитування проводили в 104 населених пунктах у всіх областях, крім анексованого Криму. В Донецькій і Луганській областях опитування проводили тільки на територіях, що контролюються Україною. Всього було опитано 2040 респондентів. Статистична похибка вибірки не перевищує 2,3%.

Нагадаємо, раніше 5.ua повідомляв, що 83% українців вважають себе патріотами.

Також дивіться фотогалерею за темою:

Чак Норріс та ліквідований Захарченко: як мешканці ОРДЛО висловили свій протест проти фейкових виборів

/
/
/
/
/
/
/
/

Попередній матеріал
Пункт пропуску "Майорське" відновив роботу після обстрілу російських військ
Наступний матеріал
"Голос" вимагає скасувати рішення щодо призначення Шуфрича головою комітету з питань свободи слова

83% українців вважають себе патріотами – соцопитування

"ЄС" і "Голос" у лідерах: соціологи назвали партію, в якій найбільш освічений електорат

Вибори в Раду: дані екзит-полу станом на 20:00

Оновлені дані: очікується прес-конференція "Національного екзит-полу 2019"

Директор "Рейтингу" про розбірки Зеленського: "Підказкою може бути симпатія українців до Лукашенка"

Більшість українців вважають Росію країною-агресором – опитування КМІС