Клієнти державного "Ощадбанку" масово скаржаться на збої в роботі банкоматів. Не працюють також додаток та онлайн-сервіси, а з карток не можна зняти або зарахувати на них гроші. Про це повідомляє "Новое время".
Читайте також: "ПриватБанк" – під масовою Ddos-атакою, але загрози для грошей нема – ЦСКІБ
Представники банку запевняють, що проблеми були точковими та станом на вечір 15 лютого робота сервісів відновлена.

Низка користувачів скаржаться на збій у роботі додатку "ПриваБанку". Він перестав працювати 15 січня близько 17:00. При спробі зайти в додаток з'являється повідомлення "не вдалося виконати запит", повідомляє "24 канал".
ОНОВЛЕННЯ. "ПриватБанк" у коментарях під своїми дописами у Facebook повідомив, що проблеми в роботі "Приват24" виникають через нестабільність каналів зв'язку. У ПриватБанку зазначають, що фахівці вже працюють над вирішенням цих проблем.
У Ощадбанку ж зазначають, що спостерігаються проблеми лише у роботі мобільного додатку. Проте станом на зараз не працює і веб-сайт. Водночас POS-термінали та банкомати продовжують працювати у звичному режимі. Міноборони поки не коментує ситуацію.
Як повідомляв 5.UA, 3 лютого в "Київстар" стався масштабний збій – абоненти не могли дзвонити, "впали" сайт та додаток.
Головні новини дня без спаму та реклами! Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій.