київстар Фото із відкритих джерел

У "Київстар" стався масштабний збій: абоненти не могли дзвонити, "впали" сайт та додаток

    Читайте по-русски
    У компанії визнали існування "тимчасових складнощів"

    Ранком четверга, 3 лютого, у роботі мобільного оператора "Київстар" стався масштабний збій. На проблеми зі зв'язком скаржились українці з різних куточків країни.

    Найчастіше абоненти бідкалися на неможливість здійснювати та приймати дзвінки. Також були проблеми з доступом до сайту та мобільного застосунку оператора, і з рухом коштів.

    Коли абоненти намагалися подзвонити кому-небудь, то чули повідомлення про недостатню кількість грошей на рахунку. Водночас було неможливо перевірити стан рахунку – відповідний USSD-код для *111# не працював. Після спроби поповнити рахунок – кошти просто зникали. Водночас мобільний інтернет продовжував працювати.

    Приблизно о 10:30 у компанії офіційно підтвердили існування "тимчасових складнощів" – водночас відзвітували про відновлення роботи сервісів.

    "Шановні абоненти, сьогодні у частини клієнтів передплати могли спостерігатися тимчасові складнощі при дзвінках на інші номери в мережі "Київстар" та 466. Ми приносимо вибачення за виникнення тимчасових складнощів. Ми доклали всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіс. Приблизно з 10:30 ранку сервіс дзвінків на інші номери мережі "Київстар" знову працює. Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично", – повідомив оператор на Fаcebook.

    Як повідомляв "Дивогляд", всесвітньо відомий співак Ед Ширан зізнався, що ще 7 років тому відмовився від смартфона – і пояснив, чому він це зробив.

    Попередній матеріал
    Європа повинна відповісти санкціями на російську паспортизацію Донбасу – Порошенко в інтерв'ю Corriere della Sera
    Наступний матеріал
    "Європейська Солідарність" вимагає терміново провести засідання Ради щодо справи Трухіна – Геращенко
    Loading...