У понеділок ввечері, 9 липня, в системі "ПриватБанку" стався збій, в результаті якого не працювали банкомати, термінали самообслуговування, POS-термінали, а також платежі в Приват24 та Liqpay. Про це повідомляє "УНІАН".
Як зазначили у прес-службі "Приватбанку", збій стався через "аварію магістральних каналів зв'язку".
"Фахівці ПриватБанку в екстреному режимі проводили роботи по підключенню резервних каналів зв'язку для забезпечення стабільності сервісів еквайрингу і банкоматів банку через аварію магістральних каналів зв'язку", – зазначили в прес-службі установи.
У банку зазначають, що екстрені роботи з підключення резервних каналів зв'язку "дозволять відновити стабільність платіжних сервісів протягом години".
Станом на 21:47 у прес-службі зазначили, що "ПриватБанк" у повному обсязі відновив стабільну роботу сервісів еквайрингу і роботу мережі банкоматів банку.
"Всі операції з пластиковими картками проводяться в штатному режимі, платежі клієнтів виконуються згідно з графіком", – йдеться в повідомленні.
Як повідомляв 5.UA, "ПриватБанк" запустив систему безпечної зміни ПІН-коду картки он-лайн, що убезпечить клієнтів від карткового шахрайства.