У "Приватбанку" стався масштабний збій

    Збій стався через "аварію магістральних каналів зв'язку"

    У понеділок ввечері, 9 липня, в системі "ПриватБанку" стався збій, в результаті якого не працювали банкомати, термінали самообслуговування, POS-термінали, а також платежі в Приват24 та Liqpay. Про це повідомляє "УНІАН".

    Як зазначили у прес-службі "Приватбанку", збій стався через "аварію магістральних каналів зв'язку". 

    "Фахівці ПриватБанку в екстреному режимі проводили роботи по підключенню резервних каналів зв'язку для забезпечення стабільності сервісів еквайрингу і банкоматів банку через аварію магістральних каналів зв'язку", – зазначили в прес-службі установи.

    У банку зазначають, що екстрені роботи з підключення резервних каналів зв'язку "дозволять відновити стабільність платіжних сервісів протягом години".

    Станом на 21:47 у прес-службі зазначили, що "ПриватБанк" у повному обсязі відновив стабільну роботу сервісів еквайрингу і роботу мережі банкоматів банку.

    "Всі операції з пластиковими картками проводяться в штатному режимі, платежі клієнтів виконуються згідно з графіком", – йдеться в повідомленні.

    Як повідомляв 5.UA, "ПриватБанк" запустив систему безпечної зміни ПІН-коду картки он-лайн, що убезпечить клієнтів від карткового шахрайства.

    Попередній матеріал
    Супрун розповіла, чи потрібні відвідувачам українських лікарень одноразові бахіли
    Наступний матеріал
    Віда зняв ще один ролик із гаслом "Слава Україні!" – відео

    Нацбанк повідомив про майбутнє пластикових грошей

    У Нацбанку пояснили, для чого потрібен законопроект "Про валюту" – інфографіка

    Убезпечить від шахраїв: "ПриватБанк" додав нову технологію зміни пін-коду

    НБУ відучуватиме українців від банківських карток

    На Дніпропетровщині працівники банку викрадали кошти з карток переселенців

    Тріумф у Німеччині: українські геймери здобули перемогу на міжнародному турнірі