Приватбанк попередив своїх клієнтів, щоб були обережними з SMS–повідомленнями від його імені. Про це йдеться у заяві на сайті банку.
"ПриватБанк не надсилає своїм клієнтам сервісних або інших повідомлень зі звичайних мобільних номерів… Також ПриватБанк не розсилає клієнтам повідомлень про блокування карток", – наголошують у фінустанові.
Там зазначають, що останніми днями служба безпеки банку зафіксувала випадки шахрайських розсилань абонентам одного з українських операторів SMS з приватних мобільних номерів про нібито блокування карток клієнтів. У тексті таких повідомлень шахраї пропонували зв’язатися за невідомими номерами з метою отримання персональних даних клієнтів.
Повідомляється, що банк разом із операторами зв’язку вже заблокували номери шахраїв і передали інформацію до кіберполіції.
"За попередніми даними, шахрайське розсилання велося зловмисниками із Запоріжжя", – розповідають фінансисти.
Вони наголошують, що всі комунікації банку з клієнтами, зокрема через SMS, банк веде "виключно зі спеціального номера клієнтської підтримки 3700".
Як повідомляв 5.UA, "ПриватБанк" запустив систему безпечної зміни ПІН-коду картки он-лайн, що убезпечить клієнтів від карткового шахрайства.