В "Укрзалізниці" розповіли, що найчастіше забувають пасажири у потягах і пояснили, як повернути собі пропажу.
Так, у компанії кажуть: за загубленими або забутими у потязі речами пасажири можуть звернутися на кінцеву станцію прибуття. Там їх зберігають протягом 30 днів.
Найчастіше, розповідають в УЗ, українці гублять у потягах телефони, парасольки та одяг.
"Коли пасажир вийшов із вагона на шляху прямування потяга й одразу ж помітив, що забув у вагоні речі, то він повинен звернутися до начальника тієї станції (вокзалу), на якій вийшов, і написати письмову заяву. В заяві пасажир повинен вказати номер вагона та місце, які займав пасажир, описати забуті речі й зазначити найближчу станцію, на яку пасажир бажає їх перевезти", – пояснюють алгоритм у компанії.
А от якщо речі ви загубили чи знайшли на певній станції – там вони і зберігаються. Видають їх пасажирам тільки після перевірки документів, що посвідчують особу.
"Про забуті чи загублені речі пасажири можуть повідомляти в контактний центр за номером телефону 0 800 50 31 11 (дзвінки безкоштовні)", – повідомили в "Укрзалізниці".
"При одержанні речей власник повинен сплатити перевізнику належні платежі (за зберігання, упакування, перевезення за тарифом багажу, якщо це мало місце), а також видати розписку довільної форми про одержання речей із зазначенням у ній свого постійного місця проживання, серії та номера паспорта або іншого документа, що посвідчує особу", – кажуть у компанії.
Також в УЗ додають: чимало речей люди забувають на станції "Київ-Пасажирський", де великий пасажиропотік. Знайдені тут речі потрапляють до бюро знахідок. Лише торік їх було понад 1200, а от повернулися і забрали назад лише п’яту частину.
Дивіться також фотогалерею:
В "Укрзалізниці" продемонстрували меню повноцінного харчування в поїздах – фото





