В ефірі "Інформаційного вечора" на "5 каналі" міністр інфраструктури Володимир Омелян прокоментував гнівні повідомлення українських пасажирів, які були вкрай незадоволені якістю сервісу від монополіста у сфері залізничних перевезень "Укрзалізниці".
"Це правда, і є дуже просте пояснення ситуації. "Укрзалізниці" хронічно не вистачає коштів на пасажирські перевезення. З одного боку, це справді проблема "Укрзалізниці", що вони так і не змогли з цього створити бізнес – коли люди отримують якісні послуги, а вони це конвертують у прибуток для держави, для компанії, а також – в оновлення рухомого складу. З іншого боку, це теж правда, що тарифи істотно занижені", – зазначає очільник відомства.
Водночас він каже: нині компанія працює над поліпшенням ситуації, аби залізниця могла конкурувати з іншими видами сполучення.
"Ми хочемо цю ситуацію на ринку перетворити, аби люди знали, що вони платять ринкову ціну за ці перевезення, а залізниця конкурує з авіа, автобусним, іншим сполученням. З іншого боку, вони отримують якісні послуги – не сірі простирадла у два-три рази дорожче, а якщо воно коштує дорожче – то воно справді біле, накрохмалене і зручне для використання", – наголошує Омелян.
Більше подробиць – у відео:
Нагадаємо, з 15 січня "Укрзалізниця" істотно підвищила ціни на постільну білизну та напої в потягах.
Натомість, не вщухають обурені коментарі пасажирів УЗ про падаючі верхні полиці у вагонах купе та плацкарт. Тільки за цей місяць відомо вже про два таких випадки. На щастя, минулося без потерпілих. А от у грудні торік, коли на пасажирку впала верхня полиця разом з іншою пасажиркою, жінка дістала перелом тазу.
Дивіться також фотогалерею за темою:
"Абсолютно нова якість": новий залізничний експрес до "Борисполя" зсередини – ФОТО