Найприбутковішим поїздом, який торік прямував з України за кордон, виявився потяг сполученням Київ-Москва (№5/6). Про це повідомляють "Українські новини".
Так, на запит журналістів, в УЗ повідомили, що до переліку прибуткових потягів міжнародного сполучення увійшли:
- №5/6 "Київ – Москва" – наповненість 72%, прибуток становив 120 млн грн;
- №23/24 "Одеса – Москва" – наповненість 85%, прибуток становив 56 млн грн;
- №73/74 "Ковель – Москва" – наповненість 80%, прибуток – 30 млн грн;
- №61/62 "Миколаїв – Москва" – наповненість 80%, прибуток – 16,7 млн грн;
- №53/54 "Київ – Санкт-Петербург" – наповненість 61%, прибуток – 14,4 млн грн.
При цьому в компанії зауважили, що на ці поїзди не діють знижки, на відміну від потягів у напрямку Європи.
"У 2018 році найбільш прибутковим міжнародним поїздом, що курсує в напрямку РФ, є поїзд №5/6 "Київ - Москва". Його наповненість становила 72%, а прибуток – 120,4 млн гривень. Найзбитковішим поїздом міжнародного сполучення в 2018 році є поїзд №100/99 "Мінськ – Запоріжжя" з наповненістю 69%, а сам збиток склав 6,5 млн гривень", – повідомили в "Укрзалізниці".
При цьому до збиткових поїздів міжнародного сполучення відносять:
- №100/99 "Мінськ – Запоріжжя" (наповненість – 69%; збиток – 6,5 млн гривень);
- №119/20 "Харків – Москва" (наповненість – 83%; збиток – 5,3 млн гривень);
- №371/372 "Могильов – Львів" (наповненість – 50%; збиток – 4,1 млн гривень);
- №143/144 "Харків – Санкт-Петербург" (наповненість – 63%; збиток – 3,4 гривень);
- №371/372 "Могильов – Трускавець" (наповненість – 50%; збиток – 0,8 млн гривень).
Загальний збиток УЗ внаслідок курсування цих поїздів становив 20,1 мільйон гривень.
Нагадаємо, 6 серпня торік міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що Україна може повністю припинити залізничне сполучення із Росією.Того самого дня заступник представника Президента у Криму запропонував припинити автобусне сполучення з Росією.
Дивіться також фотогалерею за темою:
"Абсолютно нова якість": новий залізничний експрес до "Борисполя" зсередини – ФОТО











