Для користувачів "ПриватБанку", які мали можливість оплачувати послуги в особистому кабінеті через систему "Приват24", цей спосіб оплати став тимчасово недоступним. Про це йдеться на сайті lanet.ua.
"Це пов’язано з тим, що при виборі цієї опції користувачі потрапляли на фішинговий ресурс, який перенаправляв на сторонній сайт та міг вчиняти інші зловмисні дії", – йдеться у повідомленні.
Зазначається, щойно в компанії зафіксували цей факт, насамперед відключили цей функціонал, аби якомога менше абонентів постраждало від дій зловмисників.
"Одночасно з цим ми зв'язалися з представниками "ПриватБанку", які підтвердили факт стороннього втручання в роботу домену liqpay.com, що призвело до цієї ситуації", – зазначили в Lanet.
Наразі йде робота над відновленням нормальної роботи сервісу.
Абонентам, які використовували цей спосіб оплати, радять перевірити комп'ютери за допомогою антивірусів, а також тимчасово утриматися від використання liqpay.com, щоб не стати жертвою зловмисників.
Як альтернативу користувачам "Приват24" також радять використовувати Masterpass або інші способи оплати послуг онлайн в особистому кабінеті користувача мережі Ланет. Крім того, сплатити за послуги можна в терміналах і банках.
Нагадаємо, раніше 5.ua повідомляв, що в Києві податкова міліція викрила схему з "дешевого розмитнення" на сотні мільйонів.
Також дивіться фотогалерею за темою:
Викрадення немовляти в Києві: Як поліція затримала зловмисницю – фотозвіт








