Вимерла істота Sollasina cthulhu
Вимерла істота Sollasina cthulhu naked-science.ru

Британські вчені виявили скам'янілі останки істоти з величезною кількістю щупалець – подробиці

Читайте по-русски
    Численні ніжки-"щупальця" робили їх досить небезпечними хижаками

На території британського графства Херефордшир дослідники виявили скам'янілі останки істоти "ктулху", вік якої сягає близько 430 млн років. Про таке повідомляє Naked-science.ru.

Слід зазначити, що останки досить добре збереглися, що й дало змогу відтворити вигляд давньої тварини у тривимірній моделі.

Реконструйований вигляд одразу нагадав їм про легендарне морське божество і чудовисько з творів Говарда Лавкрафта. У своїй статті палеонтологи описують вимерлого раннього представника голотурій, названого Sollasina cthulhu.

Істота ніякої реальної загрози ні для людей, ні для інших істот становити не могла б: вимерлі голотурії досягали в поперечнику близько 3 см.

Проте численні ніжки-"щупальця" робили їх досить небезпечними хижаками для дрібних тварин, на яких Sollasina cthulhu полювали, повзаючи на дні Силурійського моря. Скам'янілі останки вчені знімали шар за шаром, відновивши тривимірну модель цього незвичайного безхребетного, що є предком сучасних морських огірків (голотурій).

Історичне фото: вчені оприлюднили перше зображення чорної діри