Компанія "Київстар" підтвердила інформацію користувачів про те, що зранку 20 грудня у роботі оператора виникли складнощі. Там заявили, що вже усувають проблему та працюють над відновленням сервісів. Про це повідомляється на Facebook-сторінці компанії.
Як зазначили у пресслужбі "Київстар", їм відомо, що в абонентів наразі виникають складнощі зі зв'язком у ряді міст на заході і півдні України.
"Спеціалісти компанії працюють над відновленням сервісів. Робимо все можливе, щоб усунути технічні проблеми якомога швидше. Перепрошуємо за незручності", – йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, "Київстар" почав відновлювати зв’язок після масованої хакерської атаки на компанію.
Як повідомляв 5.ua, національний роумінг для абонентів "Київстар" вимкнули за запитом Служби безпеки України.
Нагадаємо, хакерську атаку на "Київстар" вчинив кіберпідрозділ російського ГРУ.
Зазначимо, що збій у роботі мобільного оператора "Київстар" не вплинув на дії українських військових.
Читайте також: Масована кібератака на "Київстар": усі подробиці збою та що робити, коли немає зв'язку
Нагадаємо, 12 грудня стався масштабний збій у роботі оператора мобільного зв'язку "Київстар".
Гендиректор компанії вважає, що за кібератакою на "Київстар" є російський слід.
Як повідомляв 5.ua, абонентам радять користуватися можливостями послуги "національний роумінг".
Підтримайте журналістів "5 каналу" на передовій.
- Робіть свій внесок у перемогу – підтримуйте ЗСУ.
Головні новини дня без спаму та реклами! Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій.