Хакерську атаку на "Київстар" вчинив кіберпідрозділ російського ГРУ. Про це повідомили у Службі безпеки України.
У відомстві наголосили, що їхні кіберфахівці допомагають відновити зв'язок. До відновлення роботи "Київстару" також залучені американські та шведські компанії.
Саме вони є постачальниками кіберзахисту та технічної інфраструктури оператора – про це в інтерв'ю "Форбс" розповів гендиректор "Київстару". Абоненти мобільного оператора вже понад добу чекають на відновлення зв'язку.
За попередніми розрахунками, 13 грудня планується відновити фіксований інтернет для домогосподарств, а також розпочати запуск мобільного зв'язку та інтернету.
Зазначається, що цифровій інфраструктурі "Київстару" було завдано критичних уражень, тому відновлення всіх послуг із дотриманням необхідних протоколів безпеки вимагає часу.
У "Київстарі" повідомили, що станом на вечір вівторка частково відновили роботу послуг фіксованого зв'язку. Мобільні сервіси сподіваються полагодити впродовж цього дня. Зауважили, що відновлення відбуватиметься етапами.
Після стабілізації мережі – усі приватні користувачі та корпоративні клієнти отримають компенсацію. Також у "Київстарі" закликали не ділитися номерами та особистими даними з незнайомцями, адже помічають активність шахраїв у месенджерах. Наголосили, що уся інформація про відновлення роботи мобільного зв'язку та компенсації – з'явиться лише на офіційних сторінках "Київстару".
Читайте також: Масована кібератака на "Київстар": усі подробиці збою та що робити, коли немає зв'язку
Нагадаємо, 12 грудня стався масштабний збій у роботі оператора мобільного зв'язку "Київстар".
Гендиректор компанії вважає, що за кібератакою на "Київстар" є російський слід.
Як повідомляв 5.ua, абонентам радять користуватися можливостями послуги "національний роумінг".
Підтримайте журналістів "5 каналу" на передовій.
- Робіть свій внесок у перемогу – підтримуйте ЗСУ.
Головні новини дня без спаму та реклами! Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій.