Без зв'язку та інтернету залишилась частина абонентів "Київстар". Як повідомляє сам оператор, у мережі стався технічний збій.
А також зазначають, що роботи з усунення проблеми вже розпочали та рекомендують абонентам користуватися можливостями послуги "національний роумінг". Це можна зробити у налаштуваннях вашого телефону. Утім, більшість абонентів у соцмережах зазначають, що перехід на мережу іншого оператора – не працює.
"Нацроумінг не працює через те, що мережа "Київстару" не може передати інформацію про своїх абонентів мережам інших операторів внаслідок загального технічного збою", – повідомила пресслужба Мінцифри в коментарі hromadske.
Найбільший мобільний оператор України Kyivstar, який обслуговує 24 мільйони абонентів, зіткнувся зі значним збоєм у роботі через хакерську атаку на ядро мережі. Про це повідомило видання DEV.UA.
У компанії "Київстар" офіційно підтвердили, що причиною збою стала хакерська атака.
Для фіксації обставин та наслідків протиправного втручання у діяльність мережі компанія залучила правоохоронців та спеціальні державні служби. Персональні дані абонентів не скомпрометовані.
Нагадаємо, 12 грудня стався масштабний збій у роботі оператора мобільного зв'язку "Київстар".
Підтримайте журналістів "5 каналу" на передовій.
- Робіть свій внесок у перемогу – підтримуйте ЗСУ.
Головні новини дня без спаму та реклами! Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій.