Одеська митниця od.gp.gov.ua

Нефьодов про трансформацію ДФС: "На керівництво митниці чекає конкурс, аби позбутися найбільш одіозних"

Читайте по-русски
Нефьодов також заявив, що хоче перевести митників на контракт

Про таке заявив в ефірі "5 канал" в ефірі "Інформаційного вечора" перший заступник міністра економічного розвитку і торгівлі України, переможець конкурсу на посаду голови Державної митної служби Максим Нефьодов.

Нефьодов розповів, як відбуватиметься трансформація ДФС у Державну податкову службу. 

"ДФС поки що існує, тому що ліквідація будь-якого державного органу – надзвичайно довгий і бюрократичний процес. Зараз фактично всі – більш як 40 тисяч співробітників ДФС і досі працюють там. Пан Верланов, призначений головою Державної податкової служби, він уже майже два місяці її створює і очікується, що десь за два тижні буде окреме розпорядження Кабміну про початок роботи Державної податкової служби і туди поступово перейдуть ті більш як 30 тисяч людей, які дістануться йому у спадок. Ті ж більш як 10 тисяч осіб, які зараз працюють по митному блокові, вони зможуть перейти до Державної податкової служби десь за 2-2,5 місяці, які необхідні на її юридичне створення. Після того вже можна приступати до ліквідації ДФС, де вже не залишиться людей і буде просто оболонка".

На запитання ведучої, чи ліквідація ДФС означає, що люди будуть звільнені чи будуть переведені в нову структуру, Нефьодов сказав: "За рішенням Кабміну, ДФС не ліквідується, а поділяється, то більша частина людей, звісно, буде переведена. Хочу скористатися цією можливістю і змінити структуру і хоча б трохи почистити апарат. Бо українці багато чули про корупційні зловживання на митниці, а тому хочеться від найбільш одіозних особистостей позбавитися. Але, на жаль, всіх пропустити через конкурси можливості нема. Через конкурси пройде вище керівництво, заступники тощо. І звичайно, треба ці конкурси оголошувати якнайшвидше, бо це величезна структура і один в полі там точно не воїн".

За словами Нефьодова, впровадити ті зміни, які він запланував, він розраховує десь за 2-2,5 роки. "Чому такий термін? Бо частина з них вимагає змін до законодавства, ухвалення нової редакції, або кардинальних змін до митного кодексу, а частина з них вимагає міжнародних угод, наприклад обмін митною інформацією з країнами-сусідами для того, щоб не було такої ганьби, коли до України з ЄС виїхало на 160 млн євро взуття, а в Україну потрапило на 40 млн євро взуття. Решта ж десь поділася", – уточнив Нефьодов.

Нефьодов також сказав, що у перспективі хочуть підняти митникам зарплату.

Крім того, він заявив, що хоче перевести митників на контракт. 

Переможець конкурсу на посаду голови Державної митної служби, заступник міністра економічного розвитку і торгівлі Максим Нефьодов повідомив про ймовірність переведення роботи митниці на контрактну систему роботи. Про це він сказав в коментарі "Радіо Свобода".

"Я є прихильником того, аби перевести митницю на контрактну систему роботи. А не так, як зараз у держслужбі: людина влаштовується і передбачається, що вона працює там довічно, до пенсії. А коли є якийсь спочатку короткостроковий контракт, потім переходить у трирічний, п'ятирічний і так далі. Коли встановлюється KPI (індикатор ефективності – ред.) на конкретну людину, так і групові. Головне – отримувати результат", – сказав Нефьодов.

Довідково. Півроку тому німецькі журналісти зробили розслідування про українську митницю. Пишуть, що масштаби корупції на українській митниці їх шокували. Лише через корупції щороку Україна втрачає близько 5 млрд доларів, що перевищує допомогу від МВФ, ЄС і Світового банку разом узятих в рік.

Як повідомляв 5.UA, 25 червня 2019 року відбувся фінальний етап конкурсу на посаду голови нової Державної митної служби. Конкурсна комісія вирішила рекомендувати уряду призначити на посаду керівника служби Максима Нефьодова. Наприкінці 2018 року Кабінет Міністрів України розділив Державну фіскальну службу на податкову і митну служби й повідомив про намір провести конкурс на керівників новоутворених відомств.

Попередній матеріал
У Смілі ентузіасти самостійно "окультурили" місцевий пляж – вперше за 30 років
Наступний матеріал
Замість асфальту – місячні кратери: коли відремонтують аварійну трасу до Маріуполя