Росія не зможе самостійно реалізувати проект із виробництва важкого далекого транспортного літака Ан–124–100 "Руслан". Таку думку в інтерв'ю LIGA.net висловив президент ДП "Антонов" Олександр Донець, коментуючи плани РФ відновити серійне виробництво літаків "Руслан" на заводі "Авіастар" в Ульяновську.
"Наскільки я пам'ятаю, Ульяновськ випустив останній Ан–124 в 2004 році. Це всі так звані заділи, що залишилися з радянських часів. Зараз багато компаній, які брали участь в кооперації з будівництва Руслана, перестали існувати. Крім того, Ан–124 – це аналогова машина. На сучасний літак потрібно встановлювати цифрове обладнання. Це інший рівень, тобто практично повне перепроектування машини. У реалізацію цієї програми потрібно вкласти великі кошти. Навіть не мільйони, а сотні мільйонів доларів. Я не думаю, що зараз Росія готова потягнути такий проект. Чим можуть похвалитися фірми, які залишилися в РФ після розпаду СРСР? У Ільюшина на підході Іл–276, але це після 20 років безмовності. Де проекти Туполєва, Яковлева? Щоб створювати нові машини, повинна бути школа, її потрібно підтримувати", – зазначив Олександр Донець.
Він додав, що навіть якщо Росія намагатиметься реалізувати проект, це буде зовсім інший літак, який не випускатиметься під брендом Ан.
Як повідомляв 5.UA, Україна і Туреччина переходять до практичної реалізації спільного проекту зі створення військово-транспортного літака Ан-188.