Аварія танкера біля Одеси
Аварія танкера біля Одеси фото Думская

Названо причину аварії танкера Delfi біля Одеси – порушення не одне

Читайте по-русски
Експерти погодинно відтворили події, які призвели до аварії судна

Державна служба морського та річкового транспорту України завершила розслідування за фактом аварії танкера-бункерувальника Delfi біля узбережжя Одеси, що сталась 22 листопада 2019 року.

Експерти вважають основними причинами аварії - порушення з боку судновласника і капітана судна, неготовність екіпажу діяти в складних погодних умовах та обмежену кількість на судні палива, йдеться в оприлюднених інформації та Акті розслідування.

"Судно стояло на якорі на Одеській банці і через обмежену кількість палива, води, провізії та прогноз погоди, яким передбачалось погіршення погодних умов, о 18 год. 47 хв. 20 листопада подало сигнал лиха "MAYDAY" на 16 УКХ каналі радіозв’язку", - йдеться в документі.

Зазначається, що судно "в подальшому через погодні умови (шторм) почало дрейфувати та 22 листопада 2019 року о 9 год. 26 хв. потрапило на мілину в акваторії морського порту Одеса".

Експерти встановили, зокрема, що були порушені вимоги Суднового міжнародного свідоцтва, яким передбачено мінімальний склад екіпажу 5 чоловік. Екіпаж Delfi складався з трьох осіб - громадян України.

До аварії призвело те, що "власник судна Delfi проігнорував вимоги чинного міжнародного та національного законодавства. Не забезпечив наявність діючих класифікаційних суднових документів, наявність членів екіпажу відповідно до вимог свідоцтва про мінімальний склад екіпажу, не уклав робочого контракту з членами екіпажу і не забезпечив дій для своєчасного усунення причин, які призвели до аварійного стану судна та аварійної морської події. Проігнорував безпеку судна та його екіпажу".

Експерти також встановили, що судно Delfi 27 вересня 2018 року було виключено з Реєстру прапора Молдови, і з цього моменту прапор судна не визначений.

Власником танкера є компанія FRIO FONDO LP CORNER CHAMBERS, зареєстрована у Бірмінгемі (Великобританія), а його представниками в Одесі - Юрій Голіков та капітан танкера Анатолій Слинько. Експертам вдалося встановити професійні навички лише Слинька, а знання процедур вахтової служби механіка К.Михайленка та матроса А.Тудоряна не встановлено, оскільки немає відомостей про їхнє місцезнаходження.

Експерти також вказали на порушення з боку військовослужбовців ДПСУ, які повинні були ще до моменту аварії затримати судно і супроводити його до найближчого порту.

Комісія Держслужби морського та річкового транспорту запропонувала Адміністрації морських портів України та власнику танкера якнайшвидше прибрати його, щоб запобігти замулюванню та зануренню судна в ґрунт.

Нагадаємо, 22 листопада танкер "Делфі", що йшов під прапором Молдови,  сів на мілину за кілька десятків метрів від берега Одеси. Рятувальники зняли з судна двох членів екіпажу та капітана вже після того, як танкер повністю схилився на правий бік, а хвилі вкривали рубку. До цього екіпаж відмовлявся покидати судно та подавати сигнал лиха. Поліція порушила кримінальне провадження за фактом аварії, яка також призвела до екологічної катастрофи біля берегів Одеси.

Дивіться також фотогалерею за темою:

Танкер прибило до берегів Одеси: як водолази витягували проблемний екіпаж судна – фото

Порятунок людей з танкера Delfi
/
Порятунок людей з танкера Delfi
/
Порятунок людей з танкера Delfi
/
Порятунок людей з танкера Delfi
/
Порятунок людей з танкера Delfi
/
Порятунок людей з танкера Delfi
/

Попередній матеріал
У столиці ліквідували центр мінімізації митних платежів, який імпортував в Україну брендове взуття за зниженою ціною
Наступний матеріал
Прокуратури Рівненщини і Тернопільщини очолили Антон Войтенко та Петро Бойко – що про них відомо
Loading...

Прибирати наслідки не поспішають: що нині відбувається на місці аварії танкера "Делфі "

Забруднення води на місті аварії танкера "Делфі" перевищує норму в 90 разів

Аварія танкера "Делфі": кількість нафтопродуктів у районі пляжів перевищена у 53 рази