мотоцикл
мотоцикл 5 канал

Мотосезон відкрито: власники "залізних коней" розповіли про культуру водіїв на українських дорогах

Читайте російською
Переломи, розтрощені ребра та черепно-мозкові травми. Мотосезон 2019-го у столиці розпочався з восьми трагічних аварій

На два тижні раніше, ніж зазвичай, у столиці стартував мотосезон. І вже встиг ознаменуватися десятком аварій, більшість яких для пілотів залізних коней завершилися трагічно. Серед причин – перевищення швидкості. Але й почасти винуватцями стають водії автівок, які не помічають мотоциклістів, або ж навмисно не пропускають їх на дорозі. Про рівень культури на столичних шляхах – Валерія Павленко.

Переломи, розтрощені ребра та черепно-мозкові травми. Мотосезон 2019-го у столиці розпочався з восьми трагічних аварій. Серед потерпілих: пілоти мотоциклів.

"Статистики офіційної немає, на жаль. Але ми маємо на увазі, що такі пригоди мають сезонний характер. Тобто аварії за участі велосипедів, мотоциклів відбуваються переважно у теплу пору року. І, на жаль, 20% людей гинуть на двоколісному транспорті – на мотоциклах" – зазначає засновник порталу dtp.kiev.ua Владислав Антонов.

Він пояснює – здебільшого аварії трапляються через перевищення швидкості у середмісті.



"Для мотоциклів – це порушення швидкісного режиму, тобто ми самі прекрасно розуміємо, що жоден байк не буде їхати в місті 50 кілометрів за годину і типова швидкість для байків спортивних – це набагато більш як 100 кілометрів за годину. І на жаль, навіть якщо інший учасник дорожнього руху порушує правила, то ви часто просто не можете фізично зреагувати", – каже Владислав Антонов.

Ба більше, цього року мотосезон стартував раніше на два тижні, ніж зазвичай, – тішиться професійний пілот мотоцикла Рима Сакуа. Дівчина за кермом залізного коня з 16 років. Пояснює – більшість мотоциклістів, які вже встигли виїхати на столичні шляхи, – недосвідчені.

"Мотоцикліст у місті повинен їхати з думкою, що ніхто не бачить. Ніхто не бачить, ніхто не помічає. Сам повинен передбачити всі ситуації. Самому їхати так,  щоб передбачити, хто в заторі може відкрити двері", – запевняє віце-чемпіон України з мотогонок 2018 року Рима Сакуа.

Про спілкування з водіями на дорозі Рима знає з власного досвіду. Дівчина переконує – толерантність на дорогах відсутня. Адже більшість власників авто – не відстежують ситуацію на дорозі у дзеркалах. І просто не помічають мотоциклістів.

"Мотоцикл провокує. Хочеться якогось драйву. А асфальт у нас не найкращого покриття, ну і водії авто мають погану реакцію і і погане виховання. Таке враження, що на дорозі в місті тебе вс намагаються збити. Доводиться в якійсь війні брати участь" – розповідає Рима Сакуа.

Пілот двоколісного Сергій Сидоров також стикався з непорозумінням з боку автомобілістів. Утім переконує – нині на дорогах значно більше поваги до мотоциклістів.

"Останнім часом водії почали вже більш адекватно ставитися до мотоциклістів. Якщо той поводить себе нормально в місті, то до них як до учасників дорожнього руху відносяться з повагою", – переконує Сергій Сидоров.



І додає – просто бути уважним на дорозі не достатньо.

"Мотоцикл – це транспортний засіб підвищеної небезпеки. І мотоцикліст повинен сам контролювати весь процес. У тебе два колеса, у машини – чотири", – наголошує він.

Власники авто зізнаються – мотоциклістів на дорогах побільшало. Мовляв, тепер доводиться пильнувати обома.

"Це насправді – діло звички. Наскільки водій готовий окрім себе на дорозі сприймати ще інших учасників. Я розумію, що ще окрім автомобілістів є мотоцикли, мопеди. Я розумію, наскільки швидко вони можуть виявитися в тій чи іншій зоні", – зауважує автомобіліст Костянтин Писарев.

Утім, від травм не вбереже навіть найдорожче екіпірування – лише вправність пілота.

"Вони використовують дуже часто якусь там якісну екіпіровку і вони вважають, що вона їх врятує. Але на швидкостях навіть 80-90 км під час зіткнення вас ніщо вже не врятує. Ви ніяк не зможете вижити", – запевняє засновник порталу dtp.kiev.ua.

Ось на такому треку досвічені пілоти мотоциклів пропонують керувати залізними конями. Адже тут немає автівок, світлофорів та потрібно набирати швидкість. Фахівці твердять, після такого початківці зможуть упевненіше почуватися на столичних шляхах і дотримуватися швидкісних лімітів.

Валерія Павленко, Сергій Новіков, "5 Канал".

Дивіться також фотогалерею:

"Прага на колесах": масштабний злет байкерів на Harley-Davidson – ФОТО

115-та річниця заснування Harley-Davidson
/
115-та річниця заснування Harley-Davidson
/
115-та річниця заснування Harley-Davidson
/
115-та річниця заснування Harley-Davidson
/
115-та річниця заснування Harley-Davidson
/
115-та річниця заснування Harley-Davidson
/
115-та річниця заснування Harley-Davidson
/
115-та річниця заснування Harley-Davidson
/
115-та річниця заснування Harley-Davidson
/
115-та річниця заснування Harley-Davidson
/
115-та річниця заснування Harley-Davidson
/
115-та річниця заснування Harley-Davidson
/
115-та річниця заснування Harley-Davidson
/
115-та річниця заснування Harley-Davidson
/
115-та річниця заснування Harley-Davidson
/

 

Попередній матеріал
"Гарантія – 28 років": в Україні відкрили частину першої бетонної дороги – відео
Наступний матеріал
Командувач ООС вирішив відкрити КПВВ "Мар'їнка" – подробиці

Смертельна ДТП у Рівному: зіткнулися мікроавтобус та мотоцикл, водій двоколісного не вижив

У Румунії мотоцикл в'їхав в автобус з українцями – ЗМІ

ДТП у Києві: мотоцикліст на швидкості влетів у тролейбус

Поліцейські на мотоциклах розпочали патрулювання Києва: як готували підрозділ

Контрабанда на адреналіні: як кіберполіцейські допомогли італійським колегам викрити схему збуту вкрадених мотоциклів

Численні вогнепальні поранення: аварія на столичних Нивках переросла у стрілянину