Ключовим фактором авіатрощі на Харківщині є зношення двигуна літака АН-26. Про це пише головний редактор видання "Цензор.НЕТ" Юрій Бутусов, передає "5 канал".
Журналіст написав, що лівий двигун, який вийшов із ладу, перепрацював 589 льотних годин понад норму, але, попри це, отримав дозвіл на продовження експлуатації.
Посилаючись на власні джерела на заводі "Антонов", Бутусов розповів, що останній капітальний ремонт двигуна літака робили ще тридцять років тому. Після того його термін служби продовжили ще на 13 років і 1750 льотних годин.
Отже, у 2003-му двигун підлягав ремонту або заміні. Однак станом на червень поточного року двигун напрацював майже на шістсот годин більше, ніж припустимий після капремонту максимум. Зрештою, він був дуже зношений, тож здійснювати польоти стало ризиковано.
Нагадаємо, у містечку Чугуєв, що на Харківщині, сталася авіатроща. Літак упав і одразу загорівся. Окрім екіпажу на борту літака перебували курсанти Харківського університету Повітряних сил ЗС України.
Також, на борту військового літака на момент авіакатастрофи перебувало 27 людей. За попередньою інформацією, їх мало бути 28, але одного курсанта не допустили до польоту. Його на борту не було.