У четвер, 21 травня, приблизно о 09:00 в усіх користувачів домашнього інтернету від "Київстар" почалися проблеми зі зв'язком, а потім він просто зник.
Повідомляється, що проблеми виникли в користувачів із Києва, Дніпра, Львова та інших міст. Спроби додзвонитися на гарячу лінію провайдера виявилися марними, про це вони повідомляють у соцмережах.
Лише через півтори години від часу виникнення проблем із домашнім інтернетом на сторінці "Київстар" у Facebook з'явилося офіційне повідомлення про те, що в компанії працюють над вирішенням складнощів зі зв'язком.
"Зараз є тимчасові складнощі і фахівці роблять усе можливе для того, щоб якомога швидше їх усунути. Орієнтовний термін – до 21.05.2020 18:00. Приносимо вибачення за незручності", – повідомили в компанії.
Як повідомлялося, у світі втричі зріс інтернет-трафік під час пандемії коронавірусу та запровадження карантину в багатьох країнах.