Підвищення "Укрзалізницею" тарифів на пасажирські перевезення можливе за умови реального поліпшення сервісу для пасажирів та належного ставлення працівників до своїх обов'язків. Про це повідомив керівник компанії Войцех Балчун на своїй сторінці у Facebook.
"На сьогодні схиляємось до такої моделі: спочатку показуємо реальні результати поліпшення сервісу для пасажирів, залучаємо внутрішні резерви для оптимізації роботи пасажирського господарства, домагаємось від працівників належного ставлення до своїх обов'язків. І тільки потім повертаємось до теми тарифів", – написав він.
За його словами, такий підхід керівництва сформовано розумінням не тільки перспектив компанії, а й наслідків для всієї української економіки.
Нагадаємо, 2 лютого ПАТ "Укрзалізниця" запустила додаток для продажу квитків на поїзди через смартфони.
Дивіться фото за темою:
Перший вагон-трансформер вирушив у подорож Україною






