Державний монополіст ПАТ "Укрзалізниця" демонструє неефективність, яка призводить до втрат десятків мільярдів гривень, заявив глава об'єднання "Укрметалургпром" Олександр Каленков. Про це повідомляє "112 Україна".
"На жаль, "Укрзалізниця" – це державна монополія, яка ніколи не була ефективною, але в останні півроку ситуація, напевно, найгірша за останні десятиліття, а зараз, коли ми всі спостерігаємо цю плутанину в управлінні, втрату контролю над компанією, підвищувати тарифи – це фактично виймати гроші з ефективного бізнесу і кидати її в компанію, туди, де корупційна складова дуже велика. Навіть саме керівництво оцінює, що понад десять мільярдів гривень втрачаються через неефективності та корупції", – заявив Каленков.
На думку Каленкова, корупційні скандали, які потрясають УЗ, прямо вказують на те, що функції щодо визначення тарифів повинні бути передані незалежному органу. До моменту його створення необхідно ввести мораторій на підвищення залізничних тарифів.
"Повинен бути створений Національний регулятор тарифів у транспорті, який зможе розглянути наслідки підняття тарифів не тільки для Укрзалізниці, але і для економіки в цілому", – заявив експерт.
За його словами, промисловість України перебуває у вкрай важкій ситуації. "Підприємства вважають кожен долар собівартості, і зараз як ніколи важлива зважена державна політика стосовно державних монополій, щодо газу, щодо транспорту, інфраструктури і так далі. Зараз не час доїти економіку і витягати з неї гроші", – резюмував експерт.
Дивіться фото за темою:
Перший вагон-трансформер вирушив у подорож Україною